بنات آخر زمن6
2 مشترك
صفحة 1 من اصل 1
بنات آخر زمن6
الحلقة السادسة بعنوان " مشروع تحت الانشاء
* و بعد نهاية اليوم ده رجع اشرف بيتهم و هو متضايق و حاسس انه زودها المرة دي مع سوسو و انه كان فعلا قليل الذوق معاها.
- اشرف(*بيكلم نفسه):" انا ليه عملت معاها كده؟!!! دي انسانة رقيقة جدا و ما تستاهلش مني كل ده. بس دي شتمتني و قالت عليا قليل الذوق. م انا فعلا كنت قليل الذوق. بطردها من مكتب ابوها!!!!!. يا سلام لو تركز شوية و تبطل الدلع الزايد ده. طب و انا مالي ما تغور في داهيه. هيه كانت من بقية اهلي. طب و انا شاغل نفسي بيها ليه. اكونش.................!! لا لا ما فتكرش. و لا اكونش صحيح!؟؟؟؟. لا..... انا انام احسن".
* و بعد نهاية اليوم رجعت سوسو من الكلية و دخلت على اوضتها و حبست نفسها من غير حتى ما تتغدى. و قعدت تفكر ...........
- سوسو( بتكلم نفسها):" يكونش كلام البت كوكو صحيح؟؟!! بس لأ. انا اعجب بالواد ده. ده رجعي قوي و ما بيعرفش يعامل بنات و لا حتى بني آدميين. هو صحيح شيك و امور و ............ايه ده!!!!.. و انا مالي بيه ما يغور في داهيه. و انا شاغله نفسي بيه ليه. يوووووه انا انام احسن".
* اشرف قرر انه في اول فرصة يشوف سوسو لازم يعتذر لها عن اللي قاله اخر مرة.
* سوسو قررت انها مش عاوزة تشوف اشرف تاني. و تاني يوم على طول قررت انها لازم لازم تروح المكتب عند باباها عشان تاخد فلوس طبعا . (* مش عشان حاجة تانية اكيد). و في المكتب............
- سوسو:" السلام عليكو". ( ايه ده؟؟ مش ملاحظين انها اول مرة تقول السلام عليكو. فيه تغيير حصل)
- اشرف:" و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته. انا كنت عاوز.................."
* و قبل ما يكمل اشرف كلامه قاطعته سوسو و قالت....
- سوسو :"انا اسفة للي حصل المرة اللي فاتت. و اسفة اني قلت عليك قليل الذوق". ( ايه اللي بيحصل بالظبط؟؟؟؟).
- اشرف:" ده انا اللي اسف. و انا فعلا كنت قليل الذوق معاكي المرة اللي فاتت. و ياريت تقبلي اعتذاري".
- سوسو:" يعني خلاص بقينا صحاب؟؟؟؟".
- اشرف:"تاني؟؟؟؟؟؟؟؟ ".
- سوسو:" انا مش فاهمه فيه ايه. انت ليه مش عاوزنا نبقى اصحاب؟؟؟".
- اشرف:" كل الحكاية ان انا مش مؤمن بحاجة اسمها ان ولد و بنت يبقو اصحاب. العلاقة اللي بين الرجل و المراة هي انها تكون امه، عمته، خالته، اخته، بنته، او مراته. غير كده مفيش علاقة تربطهم".
- سوسو (في سرها):" مراته!!!!!!!! يكونش يقصد............ لا لا انا دماغي راحت بعيد قوي". ( كلمة مراته دي زي البنج).
- اشرف:" انتي سكتي ليه؟؟؟ انت زعلتي؟؟ هو انا كل ماجي اكحلها اعميها. انا مش قصدي. انا.........".
* و سكت اشرف و حس ان كل كلمة هيقولها بعد كده هتكون مصيبة جديدة. فقرر يقفل بقه اللي بينقط شهد ده.
__________________
* و بعد نهاية اليوم ده رجع اشرف بيتهم و هو متضايق و حاسس انه زودها المرة دي مع سوسو و انه كان فعلا قليل الذوق معاها.
- اشرف(*بيكلم نفسه):" انا ليه عملت معاها كده؟!!! دي انسانة رقيقة جدا و ما تستاهلش مني كل ده. بس دي شتمتني و قالت عليا قليل الذوق. م انا فعلا كنت قليل الذوق. بطردها من مكتب ابوها!!!!!. يا سلام لو تركز شوية و تبطل الدلع الزايد ده. طب و انا مالي ما تغور في داهيه. هيه كانت من بقية اهلي. طب و انا شاغل نفسي بيها ليه. اكونش.................!! لا لا ما فتكرش. و لا اكونش صحيح!؟؟؟؟. لا..... انا انام احسن".
* و بعد نهاية اليوم رجعت سوسو من الكلية و دخلت على اوضتها و حبست نفسها من غير حتى ما تتغدى. و قعدت تفكر ...........
- سوسو( بتكلم نفسها):" يكونش كلام البت كوكو صحيح؟؟!! بس لأ. انا اعجب بالواد ده. ده رجعي قوي و ما بيعرفش يعامل بنات و لا حتى بني آدميين. هو صحيح شيك و امور و ............ايه ده!!!!.. و انا مالي بيه ما يغور في داهيه. و انا شاغله نفسي بيه ليه. يوووووه انا انام احسن".
* اشرف قرر انه في اول فرصة يشوف سوسو لازم يعتذر لها عن اللي قاله اخر مرة.
* سوسو قررت انها مش عاوزة تشوف اشرف تاني. و تاني يوم على طول قررت انها لازم لازم تروح المكتب عند باباها عشان تاخد فلوس طبعا . (* مش عشان حاجة تانية اكيد). و في المكتب............
- سوسو:" السلام عليكو". ( ايه ده؟؟ مش ملاحظين انها اول مرة تقول السلام عليكو. فيه تغيير حصل)
- اشرف:" و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته. انا كنت عاوز.................."
* و قبل ما يكمل اشرف كلامه قاطعته سوسو و قالت....
- سوسو :"انا اسفة للي حصل المرة اللي فاتت. و اسفة اني قلت عليك قليل الذوق". ( ايه اللي بيحصل بالظبط؟؟؟؟).
- اشرف:" ده انا اللي اسف. و انا فعلا كنت قليل الذوق معاكي المرة اللي فاتت. و ياريت تقبلي اعتذاري".
- سوسو:" يعني خلاص بقينا صحاب؟؟؟؟".
- اشرف:"تاني؟؟؟؟؟؟؟؟ ".
- سوسو:" انا مش فاهمه فيه ايه. انت ليه مش عاوزنا نبقى اصحاب؟؟؟".
- اشرف:" كل الحكاية ان انا مش مؤمن بحاجة اسمها ان ولد و بنت يبقو اصحاب. العلاقة اللي بين الرجل و المراة هي انها تكون امه، عمته، خالته، اخته، بنته، او مراته. غير كده مفيش علاقة تربطهم".
- سوسو (في سرها):" مراته!!!!!!!! يكونش يقصد............ لا لا انا دماغي راحت بعيد قوي". ( كلمة مراته دي زي البنج).
- اشرف:" انتي سكتي ليه؟؟؟ انت زعلتي؟؟ هو انا كل ماجي اكحلها اعميها. انا مش قصدي. انا.........".
* و سكت اشرف و حس ان كل كلمة هيقولها بعد كده هتكون مصيبة جديدة. فقرر يقفل بقه اللي بينقط شهد ده.
__________________
dega- عضو برونزي
- عدد المساهمات : 318
العمر : 32
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 23/09/2009
دعـــــــــــــــــاء :
رد: بنات آخر زمن6
ههههههههههههه
omayma- Master
- عدد المساهمات : 8573
تاريخ التسجيل : 30/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :
مواضيع مماثلة
» اكيد ده طبيخ بنات المنتد(ىااعتراف بنات المنتدى انهم مبيعرفوش يطبخوا)
» بنات آخر زمن
» بنات آخر زمن13
» بنات آخر زمن14
» بنات آخر زمن الباقى
» بنات آخر زمن
» بنات آخر زمن13
» بنات آخر زمن14
» بنات آخر زمن الباقى
صفحة 1 من اصل 1
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى