مُنتدى طلاب أسنان المنصورة
مرحبا بك فى منتدى طلاب اسنان المنصورة---senanko--- نتمنى ان تستمتع معنا بوقتك و تستفيد و تفيد و اهلا بك عضوا دائما بيننا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مرحبا بك فى منتدى طلاب اسنان المنصورة---senanko--- نتمنى ان تستمتع معنا بوقتك و تستفيد و تفيد و اهلا بك عضوا دائما بيننا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كلمه حق

dezner
Mostafa ElShirbeny
Dr/Asmaa
DR\HEND
8 مشترك

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2

كلمه حق - صفحة 2 Empty رد: كلمه حق

مُساهمة من طرف sheref ashraf الخميس يناير 27, 2011 12:10 am

الى احمد نصيب ..... انت بتتفرج على القناة الاولى اكيد... دا لانك متعرفش الامن عمل ايه ف الناس خلاهم يكسرو عربية امن مركزي...لو كنت تعرف الحقيقة كنت قلت كلام غير دا... و الحقيقة مش موجودة غير في الشارع... اسئلو كل اللي نزل ... اسئلو الطحمودي اللي بايت على البلاط في البرد الوقتي ... اسئلو اللي شبعو تعب من الجري من الامن و من القنابل المسيلة للدموع و من ضرب العصيان... و احنا مش ماسكين ف ايدينا ولا حته طوبة... اسئلو اهل السويس الي قولنا عليهم فدائيين دايما الوقتي بيتضربو بالرصاص الحي و بيتداس عليهم بالمدرعات ... لما حد يقتلك بدون سبب اخوك هيعمل ايه ؟؟ هيقف يتفرج؟؟؟؟؟.. حرام عليكم ...... احنا لحد الوقتي ملتزمين بمبدءنا السلمي ... والحكومة بتستخدم معانا اعنف الوسائل ....و إنا باقون على العهد :)
الجمعة الأخيرة

sheref ashraf
Super V.I.P
Super V.I.P

مُساهمة من طرف Dr/Asmaa الخميس يناير 27, 2011 12:34 am

.و إنا باقون على العهد :)
الجمعة الأخيرة
:yes*:
Dr/Asmaa
Dr/Asmaa
V.I.P
V.I.P

انثى عدد المساهمات : 1911
مـــــــــــــزاجـى : كلمه حق - صفحة 2 Pi-ca-25
هـــــــــوايتــــى : كلمه حق - صفحة 2 Readin10
دعـــــــــــــــــاء : كلمه حق - صفحة 2 C13e6510

مُساهمة من طرف ahmed nassib الخميس يناير 27, 2011 8:45 am

sheref ashraf كتب:الى احمد نصيب ..... انت بتتفرج على القناة الاولى اكيد... دا لانك متعرفش الامن عمل ايه ف الناس خلاهم يكسرو عربية امن مركزي...لو كنت تعرف الحقيقة كنت قلت كلام غير دا... و الحقيقة مش موجودة غير في الشارع... اسئلو كل اللي نزل ... اسئلو الطحمودي اللي بايت على البلاط في البرد الوقتي ... اسئلو اللي شبعو تعب من الجري من الامن و من القنابل المسيلة للدموع و من ضرب العصيان... و احنا مش ماسكين ف ايدينا ولا حته طوبة... اسئلو اهل السويس الي قولنا عليهم فدائيين دايما الوقتي بيتضربو بالرصاص الحي و بيتداس عليهم بالمدرعات ... لما حد يقتلك بدون سبب اخوك هيعمل ايه ؟؟ هيقف يتفرج؟؟؟؟؟.. حرام عليكم ...... احنا لحد الوقتي ملتزمين بمبدءنا السلمي ... والحكومة بتستخدم معانا اعنف الوسائل ....و إنا باقون على العهد :)
الجمعة الأخيرة

أنا مش فاهم إنت معترض ليه وأنا موجهتش كلام لحد
قلت ده مجرد رأي
وبعدين سيادتك بتقول إنها سلمية وانا مصدقك بس لو هي سلمية تبقى تطلع تعبر عن رأيك بسلمية و ظن ده حصل فعلا في أول اليوم ولما الأمن اخد قرار بتفريق المتظاهرين حصل اللي كلنا مش عايزينه
وبصراحة أنا مش شايف فيها حاجة لما الناس تعبر عن رايها وبعدين تروح بكرامتها لبيتها وإذا محصلش حاجة ابقى انزل تاني وثالث ورابع لحد أما يحصل انما تفضل قعدلي فالشارع لحد لما حاجة تتنفذ !!!!
مافيش حاجة بتحصل في يوم وليلة ومش معقولة هيسيبك توقف البلد كلها عشان بتعبر عن رأيك ده مايبقاش اسمه تعبير ده يبقى اسمه اجباار وإنت في وضع لا يصح فيه إنك تتعامل بعنف مع الأمن لانك هـتبقى الخسران في الآخر
واضح إن مشاعرنا هي اللي بتحركنا وبقينا ناسين عقلنا خاااااااااااالص

اللي مستغربله إن ناس كتير كانت بتقولي أنت غلط عشان الناس كلها نازلة يبقى لازم ننزل وده اسميه اييه ؟؟؟
على كده الناس اللي هتمشيني بعد كده ونلغي دماغنا دي بقى احسن

خلينا في شعارتنا يوم الغضب والجمعة الاخيره ربنا معاكم وتطرده الاحتلال المصري من مصر

وخليك فاكر دايما إن ده راي زي مالك رأي
ahmed nassib
ahmed nassib
من اهم اعضاء المنتدى
من اهم اعضاء المنتدى

ذكر عدد المساهمات : 1115
مـــــــــــــزاجـى : كلمه حق - صفحة 2 Pi-ca-30
النـادى المفضـل : كلمه حق - صفحة 2 Q18561943066_9799
هـــــــــوايتــــى : كلمه حق - صفحة 2 Sports10
دعـــــــــــــــــاء : كلمه حق - صفحة 2 C13e6510

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2

- مواضيع مماثلة