مُنتدى طلاب أسنان المنصورة
مرحبا بك فى منتدى طلاب اسنان المنصورة---senanko--- نتمنى ان تستمتع معنا بوقتك و تستفيد و تفيد و اهلا بك عضوا دائما بيننا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مرحبا بك فى منتدى طلاب اسنان المنصورة---senanko--- نتمنى ان تستمتع معنا بوقتك و تستفيد و تفيد و اهلا بك عضوا دائما بيننا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قول رايك

genius
kareem.h
Mostafa ElShirbeny
Ahmed Mounir
8 مشترك

x قول رايك

مُساهمة من طرف Ahmed Mounir الأربعاء نوفمبر 18, 2009 11:55 pm

اولا قدر الله وماشاء فعل خسرنا بهدف من الجزائر بعد مباراة عصيبة توترت فيها العلاقات بيننا وبينهم وطبعا كلنا اتفرجنا عالماتش وعشان مطولش عليكم هاطلب من كل واحد يقول رأيه فى المباراة من

حكم * منتخبنا * منتخب الجزائر * الجمهور اسودانى * الحكومة السودانية * الاعلام المصرى والجزائرى

الحظ * حسن شحاته * رابح سعدان * الشعب المصرى* الشعب الجزائرى
Ahmed Mounir
Ahmed Mounir
عضو فضي
عضو فضي

ذكر عدد المساهمات : 464
مـــــــــــــزاجـى : قول رايك Pi-ca-18
النـادى المفضـل : قول رايك Q18561943066_9799
هـــــــــوايتــــى : قول رايك Unknow11
دعـــــــــــــــــاء : اللهم اهدنا واهدنا بنا وتب علينا واغفرلنا وارحمنا

x رد: قول رايك

مُساهمة من طرف Mostafa ElShirbeny الخميس نوفمبر 19, 2009 12:15 am

الحكم: ضعيف الشخصية و هم جسوه ف الاول لقوه هيخاف يطلع الكارت الاحمر ساقوا فيها و طبعا تضييع الوقت مقدروش حتى زى الحكم اللى فات ... ف المجمل الحكم ساهم بجزء م الهزيمة لان نذير بلحاج استحق الانذار التانى مرتين ف الشوط الاول ما ييجى الجون فينا

منتخبنا: لعب عشوائى و كله ع الاطراف مفيش غير شوطة يتيمة ف 90 دقيقة كعادتنا زى ما يكون بنخاف مثلا حاجه غريبة و اصرار ع الفلسفه ف كرات مش مستاهله و تحضير كتيييييييييييييييييييييييييير اوى بعرض الملعب و ف نص ملعبنا و كرات طولية امامية من غير عنوان و شايفين ارض الملعب الكورة بتنط عليها جامد و مش مستوية برضه شغالين كرات عاليه قمة الذكاء باختصار لعب تقليدى جدا زى ما يكونوا ف تقسيمة
ابو تريكة اسوا مباراة ف تاريخه و الماتش ده شهادة انتهاء صلاحية للجيل ده بمعنى اصح بركات و تريكة و الحضرى وجمعة و عبد الظاهر و احمد حسن كل دول هيعتزلوا ف حدود الموسمين الجايين و على ما ييجى جيل زيهم الل اعلم هنكون عايشين و لا لا

منتخب الجزائر: فى المجمل لعبوا ماتش كويس طبعا قلة الادب و السفالة ده شىء مفروغ منه و تضييع الوقت و الضرب من غير كورة كل دى اساسيات ف الكورة الجزائرية اما فنيا جابوا الهدف و قدروا يحافظوا عليه و افضل ما فيهم الهجمة المرتدة وقوة بدنية و متوسط اعمار كويس هيساعدهم بعدين

الجمهور السودانى: مش عايز اقول زى قلته لان لما القرعة جت للسودان و من المفروض ان ده ف صالحنا لقيت ان الملعب نص مصرى و نص جزائرى و صوت الجزائريين اعلى ف الملعب و ف بعض الفترات حسيت اننا ف ملعب خصم مش ملعب احنا اخترناه

الحكومة السودانية: تشكر ع التنظيم و عبء المباراة على المستوى الامنى و كفاية ان الرئيس بنفسه استقبل البعثتين و حاول يهدى الاجواء المتوترة

الاعلام المصرى: بعض الشخصيات اشتغلت نفسها و اشتغلت الجمهور لمصالح شخصية و قناة مودرن تحديدا شحنت الناس زيادة جدا ف الاول و بعد كده جت مبادرة الشعبين الشقيقن ووردة و مش وردة اما الاعلام الجزائرى عدى الحدود بكل المقاييس سواء على المستوى النقدى او الشخصى او السياسى و اخره توليع الدنيا و هو السبب الرئيسى فيما حدث للمصريين هناك و اخص بالذكر جريدة الشروخ

الحظ: مفش حظ بس مفيش توفيق من ربنا و مش مكتوبالنا النهارده و مكتوب التوفيق للحارس بتاعهم

حسن شحاته: اعتقد انه كان المفروض يبدا بنفس تشكيل الماتش اللى فات مع البداية بجمعة طبعا بس دى وجهه ظره اما الغريب انه خرج فتحى و زكى و هم اكتر اتنين بيقاتلوا ف الملعب على كل كورة بس اقول ايه هو خلاص اعتقد اخره كاس افريقيا اللى جاى ف كل الاحوال

رابح سعدان: مدرب مراوغ بس احنا اللى عملنا منه خصم بنتايجنا ف الاول لانه مكانش بيفكر ف كاس العالم اصلا بس احييه ف الماتش ده على حاجه واحده انه لحق يخرج لعيبته م الاثار النفسية لهزيمة القاهرة و ف 3 ايام بس و قدروا يلعبوا شوط اول جيد جدا معانا و جابوا جون و ناموا عليه

مش محتاج اتكلم ع الشعبين لان كل واحد عارف نفسه

و اخيرا هى كلمة يا جماعه البطولة مش مكتوبالنا و نفتكر انهم فرحونا قبل كده مش هنعلقلهم المشانق برضه و الحمد لله على كل حال
Mostafa ElShirbeny
Mostafa ElShirbeny
Master
Master

ذكر عدد المساهمات : 7349
مـــــــــــــزاجـى : قول رايك Pi-ca-54
هـــــــــوايتــــى : قول رايك Sports10
دعـــــــــــــــــاء : اللهم اغفر لنا و ارحمنا انك أنت التواب الرحيم

http://www.senanko.own0.com

مُساهمة من طرف Ahmed Mounir الخميس نوفمبر 19, 2009 12:30 am

شكرا يامصطفى على التعليق الجميل دوة وبحب ازود ان منتخبنا كان فرحان بدايرة السنتر بتاعة الملعب الكرة متنقلتش منها خاااالص وزى ماقال محمد سعد( احنا مش هانروح كاس العالم كاس العالم هو اللى هايجلنا وفى تاكس ) بمعنى اننا مش هاندخل كاس العالم الا اما ننظم البطولة وكل كاس عالم وانتو طيبين قدامنا بقا سنين السنين وربنا يصبر 80 مليون مصرى على اللى هما فيه
Ahmed Mounir
Ahmed Mounir
عضو فضي
عضو فضي

مُساهمة من طرف kareem.h الخميس نوفمبر 19, 2009 12:37 am

أروح أدور أروح أدور
مكسبشي

و من غير رأي الموضوع ده كان متوقع
عادي عادي جداً
عليه العوض و منه العوض
بس الرأي الوحيد المحمدى ده لاعب غبي
kareem.h
kareem.h
عضو ماسى
عضو  ماسى

ذكر عدد المساهمات : 994
هـــــــــوايتــــى : قول رايك Travel10
دعـــــــــــــــــاء : قول رايك C13e6510

مُساهمة من طرف genius الخميس نوفمبر 19, 2009 4:07 am

قدر الله وما شاء فعل

انا الى مزعلنى أكتر الى حصل بعد الماتش
يعنى نتغلب ونضرب كمااااان
امال لو كنا كسبنا كانو عملوا فينا ايه !!

محدش يزعل من الكلامـ الى هقوله ده
بس انا شايف ان كان من الكرامه بعد القلق الكتييييييييييييير وقله الأدب الى حصلت قبل الماتش

كنا انسحبنا وقولنا مش عايزين كاس عالمـ لو الكاس ده هيزعل دولتين عربيتين من بعض

وحلال عليكمـ الكاس لأن ده مبقتش كوره ولا رياضه ده بقت حرب

وحاجه كمااان بقى عشان استريح

هوا ليييه الأعلامـ مش بيركز كدا على أى حاجه مفيده زى ما كان مركز فى الماتش وشحن الجماهير
ليه ميستغلش طاقات الشباب ده فى حاجه مفيده للبلد زى النظافه مثلا

على رأى واحد كان بيتكلم وقال ان الأنتماء الوطنى للشعب المصرى مش بيظهر الا فى الكوره بس(وده حاجه حلوه)
بس عايزين الأنتماء ده يظهر فى حاجات تانيه
تطوير تعليمـ و نظافه و و و و و و و
وده طبعا دور الأعلامـ

بالنسبه للماتش بقى انا مش عارف خط الوسط بتاع المنتخب المصرى كان فيييين
ولييه التحضير الكتيييييييير ده
ده احنا الى كنا بنضيع الوقت مش الجزاير

يلا الى حصل حصل

وسورى يا احمد لو كنت خرجت عن الموضوع
وكمان سورى على الأطاله
وشكرا يا دك على المبادره والمجهود

genius
عضو برونزي
عضو برونزي

ذكر عدد المساهمات : 369
مـــــــــــــزاجـى : قول رايك Pi-ca-10
النـادى المفضـل : قول رايك Untitl12
هـــــــــوايتــــى : قول رايك Chess10
دعـــــــــــــــــاء : قول رايك 15781610

مُساهمة من طرف dr marvelz الخميس نوفمبر 19, 2009 10:45 am

قدر الله وماشاء فعل

ربنا مش رايد

قول رايك Zw304432

قول رايك Sgod

الكبير كبير مهما حصل وده توفيق من ربنا
dr marvelz
dr marvelz
عضو برونزي
عضو برونزي

ذكر عدد المساهمات : 325
هـــــــــوايتــــى : قول رايك Swimmi10

مُساهمة من طرف hero الخميس نوفمبر 19, 2009 11:58 am

الحكم: كان زى الزفت لا عرف يقدروقت بدل الضائع اللى اتقدر بحوالى 8 او 9 دقائق ولا عرف يمسك المتش ويكون حازم فيه وفيه اكتر من كورة تستاهل الطرد لكن اللاعب كان عنده انذار فخاف على نفسه لما يطرده من الاخر الحكم ملوش انه يحكم مباراة زى ديه

منتخبنا: لعب مباراة من اسوا ما لعب لا فيه جملة تكتيكية ليها معنى وانا رائى من المتش الاول ان منتخبنا ملعبش واننا كسبنا بالبركة كده ومش عاوز حد يقول غير كده لان الجزائر كان ممكن تخلص المتش كل الكور اللى لعبناها عالية ومنتخب الجزائر اللى اجبرنا على كده لانه بيدافع من نص الملعب فمعدش عندك حلول كمان اللياقة البدنية بتاعة منتخبنا طبعا مش مساعداه طبعا معدل اعمارنا اكبر من اعمارهم بكتير المنتخب كان مفكك جدا ومفيش روح ولا فكر لعبنا بيهم من الاخر

منتخب الجزائر:عرف يعمل اللى هوه عاوزه ووصل للى هوه عاوزه عرف يقفل صح علينا ويدافع من خد الوسط وارغمنا على الكرات العالية اللى هيا ولا بتودى ولا بتجيب مع منتخبنا لانها مش متقنة بالمرة من الاخر منتخب لعبها صح وفيه كام لعيب هيبقوا لعيبة كبار بدون شك منهم نذير بن حج وكريم زيانى

الجمهور السودانى:هوه الجمهور وقف معانا بقلبه وشجع وده بناء على اللى سمعته من الجماهير اللى رجعت من السودان لكن الصراحة انا مكنتش شايف فى الملعب الا الجماهير الجزائرية بس بس طبعا يشكروا على وقفتهم معانا

الحكومة السودانيه: تشكر على المجهود اللى بذلته لكن انا رائى ان السوادن لا تصلح لمبارة زى ديه لان هيا امكانياتها كده وبلد لا يتوافر فيها الامن واكبر دليل انهم مكنوش عارفين يحموا المشجعين المصريين وقصروا جدا والجماهير هيا اللى بتقول كده واتهاونوا فى حمياة مشجعينا وقصروا تقصير جامد وهما عارفين ان المتش ده هيبقى متوتر جدا

الاعلام المصرى والجزائرى: الصراحة الاعلامين كانوا دون المستوى الاعلام المصرى كان فيه بعض اللخبطة شوية والصراحة انا معنتش بحب اللى اسمه مدحت شلبى ده وقناة مودرن عموما لانهم بحس انهم متخلفين ام الاعلام الجزائرى ده المتوقع طبعا انه بيحاول استفزاز الخصم ونجح فى كده وده مش اعلام دول شوية متخلفين بنسميهم اعلام لكن ميستحقوش انهم يتقال عليهم اعلامين

الحظ: مكنش فيه حط خالص باستثناء مباراة يوم السبت اللى الحظ فيها هوه اللى كسبنا وليس مجهودنا ولا لعبنا والله يا جماع ما لعبا احنا كسبنا ببركة دعاء الوالدين زى ما بنقول والحظ بيروح للى بيستاهله فى اغلب الاوقات واحنا امبارح مكنتش نستحقه نهائى

حسن شحاته: من الاخر جاب كل اللى عنده ومعدش عنده جديد هوه مدرب محترم وكويس وكل حاجة لكن مخونه التكتيكى خلص خلاص لعب بتشكيل من اسوا التشكيلات اللى لعب بيها وتغيراته كلها فاشلة بنسبة 90 فى المية اذا لم تكن مية فى المية انا كنت هتجنن لما طلع احمد فتحى وساب المحمدى طب عمرو زكى ممكن نعديها عشان نزل زيدان وفين بركات منزلش لييييييييه من الاخر حسن شحاته كان وحش جدا

رابح سعدان: انا مسميه التعلب لانه فعلا تعلب عارف هوه عاوز ايه وفعلا وصله بكل ذكاء وتكتيك بس مش كتيك فى الملعب تكتيك تانى اظن الكل فاهمه وكان بيقفل الملعب مظبوط اوى وكل ماسك كل مفاتيح اللعب عندنا

الشعب المصرى والشعب الجزائرى : طبعا الشعب الجزائرى كده اثبت ان ولا فيه عروبة ولا فيه قومية وانا من اكتر الناس اللى نفسها يكون فيه عروبة لكن اظاهر ان الحكاية اكتر من متش كورة وان فيه كراهية مزروعة فى الزائر الله واعلم بسببها مش عاوز اقول اسرائيل زى بعض القنوات لكن ده وضح مدى كراهية الجزائر لمصر ونسيوا اننا خلصناهم من الاحتلال فى وقت كان المصرى بيضحى عشان يحرر الجزائر
مفروض اللى بين العرب اكتر من متش كورة فيه كلام كتير جدا يتقال لكن هلتزم الصمت ........

انا زعلت وحزنت جدا لما خسرنا المتش لكن ده مجرد مبارة ومش دخولنا لكاس العالم هوه اللى هيحللنا كل مشاكلنا
يا ريت نستثمر الروح اللى شفتها فى التشجيع والحرقة اللى كنت شايفها ونعمل بيها لصالح بلدنا عشان تكبر مش نيجى فىمتش كورة بس ونعمل كده معلش هوه فى الاول وفى الاخر لا هيودى ولا هيجيب يا ريت فعلا نصحى بقى ومنكرزش على الحاجات مش عاوز اقول التافهة لكن الحاجات الصغيرة نسيب المهم

عدل سابقا من قبل hero في الخميس نوفمبر 19, 2009 1:56 pm عدل 1 مرات
hero
hero
Super Professional

http://www.ahlyegypt.com

مُساهمة من طرف Ahmed Mounir الخميس نوفمبر 19, 2009 1:18 pm

شكررا لكم ياجماعة على ردودكم الجميلة وفعلا مش ماتش كووورة اللى هانخسر بعض عشانه بس سورى فى اللفظ الشعب الجزائرى اثبت انه شعب حقييييير
Ahmed Mounir
Ahmed Mounir
عضو فضي
عضو فضي

مُساهمة من طرف hero الخميس نوفمبر 19, 2009 1:58 pm

العفو يا احمد
انا نسيت اقول حاجة بس انى هشجع الجزائر فى كاس العالم واتمنى ليها التوفيق لانى بشجعها بصلة العروبة
عشان الكل يعرف ان مصر هى قلب العروبة
hero
hero
Super Professional

مُساهمة من طرف dezner الخميس نوفمبر 19, 2009 2:24 pm

مفيش زيادة عن اللى صاصا قاله دا بالنسبة للماتش

انما احب اقول ان شبابنا فعلا اثبت ان جواه طاقات هائلة والدولة مش عارفة تستخرجها او تسيرها فى النطاق المظبوط

معلش يا احمد مش عارف اتكلم اقول ايه لأنى فعلا حتى لو كنت متوقع الهزيمة بس مايكونش منظرنا كدا

مفيش ولا شوته يا لعيبة كسر على الحارس

مصممين على الكورسات اللى اتحفظت

ولا الركنيات يا سلام على الأوفرات اللى كانت بتتلعب

والتحضير ورا وكأننا احنا الكسبانين

كفاية كدا بئا يا أحمد يا حسن عايزين نشوف ناس جديدة انت جبت كل اللى عندك والف شكر على اللى قدمته لمصر محدش يقدر ينكر دا

وكفاية ليا أحسن لو كملت ممكن اخرج عن شعورى
dezner
dezner
Master
Master

ذكر عدد المساهمات : 9763
هـــــــــوايتــــى : قول رايك Travel10

مُساهمة من طرف Mostafa ElShirbeny الخميس نوفمبر 19, 2009 6:46 pm

و لا عروبة و لا بطيخ انت لو بتلاعب اسرائيل مش هتعمل فيك كده
كفانا شعارات و خلينا واقعيين
انا اول واحد مش هشجع الجزائر ف كاس العالم
Mostafa ElShirbeny
Mostafa ElShirbeny
Master
Master

مُساهمة من طرف ahmed nassib الخميس نوفمبر 19, 2009 6:57 pm

hero كتب:العفو يا احمد
انا نسيت اقول حاجة بس انى هشجع الجزائر فى كاس العالم واتمنى ليها التوفيق لانى بشجعها بصلة العروبة
عشان الكل يعرف ان مصر هى قلب العروبة

يا فتحي بطل شعاراتك المستفزة دي :angrrry*:

لما يقولوا احنا غلبنا الصهينا واليهوود تقولي عرب

لما احنا نبعت فنانين وناس محترمة ودول يخرجوا المسجلين خطر والمساجين وبياعين المخدرات ويبعتوهم يشجعوا تقولي
عرب ؟

لما اخواتك يموتوا هناك في الجزائر والسودان ولندن ومارسليا وتقولي عرب ؟

لما يحرقواعلم بلدك ويشتموك تقولي عرب ؟

لما سوق السلاح الأبيض يطلع في الشارع قبل الماتش بيوميين قدام الأمن وموافقين على كده في الجزائر تقولي عرب ؟

لما الجمهور يسافر للسودان متوسط اعمارهم كلهم 20 سنة وكل واحد منهم في ايده علم الجزائر وايده التانية سيف أو سكينة تقولي عرب ؟

كل ده وتقولي هشجعهم يا أخي خلي عندك دم شوية دي حاجة تحرق الدم
وفوق بقى من حوار الشعارات دي عالم ماتستحثله انهم يكونوا عرب

oooooooooooooooooooooof

:angrrry*:

متزعلش مني لو متنرفز أنا بكلم أخويا يعني بس إنت في دي مستفز بدرجة وحشة

الجزائر دول شعب قذر
ahmed nassib
ahmed nassib
من اهم اعضاء المنتدى
من اهم اعضاء المنتدى

ذكر عدد المساهمات : 1115
مـــــــــــــزاجـى : قول رايك Pi-ca-30

مُساهمة من طرف hero الخميس نوفمبر 19, 2009 7:44 pm

انا ولا بتاع شعارات ولا كلام فارغ
حق المصريين اللى اتبهدلوا هناك مش هيتساب
لكن محدش يجى يقولى شعارات انا بتكلم على حاجة تانية صعب انكم تفهموها ولا انا فاضى اشرحها
وانت يا عم نصيب الحكومة المصرية والسودانية عارفين قبل المتش بيومين ان ده كله هيحصل وعارفين ان الجزائرين نزلوا اشتروا اسلحة واجروا ناس من السوادن عشان تشجع الجزائر ديه حاجة تانية وفيها تقصير مننا
الاتوبيسات بعض المتش حصل فيها هرجلة شوية والكلام ده مش من عندى روح اتفرج على التليفزيون وشوف الاخبار

بغض النظر عن الكلام ده كله لكن الجزائر لازم تتحاسب وانا بقول دلوقتى الجزائر كلها

لانى كنت منتظر رئيسها عم بوتفليقة او اى حد من المسئولين يطلع يطلع يعتذر ده اقل واجب ياخى لكن ولا حد طلع منهم ولا حد برر اللى حصل واكنهم هما اللى عاوزين كده

انا اول واحد نفسى السفير الجزائرى يطرد من صمر ونستدعى سفيرنا من هناك وكل العمالة المصرية بالجزائر ردا لكرامة المصريين اللى اجى عندها واقف وادوس على اى حاجة تانية لانها حاجة كبيرة جدا عندى

لكن انا بتكلم على حاجة تانية يا نصيب ويا مصطفى صعب انكم تفهموها وانتوا حقكم متفهمهاش لان ده حقنا اننا ندافع عن كرامتنا اللى اتبهدلت

وانا مش بتاع شعارات وانا واقعى جدا لكن الكراهية اللى موجودة فى الجزائر ديه ده مش مجرد تعصب كروى

انا بحاول اتصل دلوقتى ببرنامج شوبير عشان نفسى اتكلم لان دمى محروق بسبب المصريين اللى عملوا اللى عليهم وراحوا يشجعوا هناك وفى الاخر يكون جزائهم كده الاهانة والضرب لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
مفروض يحصل تحرك سياسى على اعلى مستوى لان الموضوع مش حكاية متش كورة

فيه واحد جه على التليفزيون الصبح من المشجعين اللى راحوا شجعوا واتعور وقال رغم ده كله انا بقول للجزائر انى هشجعها فى كاس العالم اظن ده اكتر واحد مفروض يكون محروق على حقه لكن لكل واحد رائه
hero
hero
Super Professional

مُساهمة من طرف Mostafa ElShirbeny الخميس نوفمبر 19, 2009 8:05 pm

وعارفين ان الجزائرين نزلوا اشتروا اسلحة واجروا ناس من السوادن عشان تشجع الجزائر ديه حاجة تانية وفيها تقصير مننا

سيبك م التشجيع و الماتش و الكورة كلها
ازاى يعنى مش فاهم هل المطلوب مننا اننا نعمل زيهم عشان منبقاش غلطانين و هل الشىء المنطقى ان كل واحد يروح الاستاد ياخد مطوته معاه دى حاجه جميلة اوى
انا فاهم كويس يعنى ايه عروبة و وحدة عربية بس لو كانت العروبة معناها تهديد لارواح الناس و بلطجة ع الخلق تغور العروبة ف داهية و الدول اللى حواليك دى كلها طلعت على اكتافنا و مصر ليها خير كبير عليهم و على امثالهم بس خلاص بعد ما شدوا حيلهم مش هاممهم حد
يكفينى فخرا انى مصرى من شعب طيب و بسيط مش شعب همجى عنيف حاقد ع اللى ليه فضل عليه
Mostafa ElShirbeny
Mostafa ElShirbeny
Master
Master

مُساهمة من طرف hero الخميس نوفمبر 19, 2009 8:13 pm

Mostafa ElShirbeny كتب:
وعارفين ان الجزائرين نزلوا اشتروا اسلحة واجروا ناس من السوادن عشان تشجع الجزائر ديه حاجة تانية وفيها تقصير مننا

سيبك م التشجيع و الماتش و الكورة كلها
ازاى يعنى مش فاهم هل المطلوب مننا اننا نعمل زيهم عشان منبقاش غلطانين و هل الشىء المنطقى ان كل واحد يروح الاستاد ياخد مطوته معاه دى حاجه جميلة اوى

انا مش قصدى كده خالص
انا قصدى ان كان مفروض يبقى فيه احتياط امنى اكتر من كده
خد عندك يا عم
شوبير نوه انه محدش من البنات والحريم يروحوا المتش سمير زاهر طلب منه انه ينكر الكلام ده عشان مياثرش على الجماهير وشوبير بنفسه اللى قايل الكلام ده
كان مفروض قبل ما المتش يتعمل فى السودان ندرس النواحى الامنيه كلها هناك وخصوصا اننا عندنا اخبارية ان فيه جماهير من الجزائؤ رايحة ناوية على حاجة تانية غير التشجيع ردا على الشائعة بتاعة ان 18 واحد من الجزائر اتقتلوا فى مصر
فعلا كان فيه تاثير وخلينا صادقين مع نفسنا
hero
hero
Super Professional

مُساهمة من طرف Mostafa ElShirbeny الخميس نوفمبر 19, 2009 8:19 pm

تصدق فعلا عندك حق المفروض لما نلعب مع الدول دى نبعت مع كل طيارة مشجعين طيارة هدية فيها قوات امن ما هى خلاص بقت معركة
اما نشوف كرامة الناس دى هتترد و لا لا يا اما اى مصرى بعد كده بره بلده هياخد على قفاه و مش هيبقى له سعر ما هو خلاص ملوش حكومة تحميه
Mostafa ElShirbeny
Mostafa ElShirbeny
Master
Master

مُساهمة من طرف ahmed nassib الخميس نوفمبر 19, 2009 8:20 pm

يا فتحي فاهمين اللي قصدك علييه بس لما يكونوا يستاهلوا إنهم يبقوا عرب واللي بتعمله عشان تبين إن المصريين أحسن منهم مش هيفيد بحاجة لانهم أصلا معتبرينك يهودي فاهم يعني اإيه يا بتاع العروبه وكل ده وعايز تشجعهم

ومهما تعمل مش هاغيروا فكرتهم عنك يا عم العربي :angrrry*:
ahmed nassib
ahmed nassib
من اهم اعضاء المنتدى
من اهم اعضاء المنتدى

مُساهمة من طرف hero الخميس نوفمبر 19, 2009 8:31 pm

هيا فعلا مش رياضة يا مصطفى ولا تعصب كروى هيا كراهية لينا الله اعلم باسبابها انا لسه متفرج على الفيديو اللى انت حطه على الفيس وسمعت الكلام كله وده واحد شارب اصلا معتوه
عشان كده السفير الجزائرى اللى فى مصر مفروض يطرد لانه مطلعش انكر حكاية القتلى الجزائرين فى مصر والتزم بالصمت

وانا مش ببين يا نصيب ان المصريين احسن منهم لكن ديه الحقيقة اصلا ان مصر هيا سبب الحفاظ على كل الدول العربية ديه ولو وقعت مصر هما هيقعوا بعديها علطول

والناس اللى بتفكر بالتفكير ميستحقوش زى ما انت بتقول انهم يكونوا عرب بس ليه الكراهية ديه كلها ليه متش كورة يفرق بين دولتين عربيتن المفترض انهم اشقاء ومسلمين فى المقام الاول مين اللى زرعها ايه اللى خلاها توصل لكده

ومصر مش بتاخد على قفاها ولا حاجة هيا طيبة وكل حاجة لكن ساعة الخطر بتضرب بيد من حديد واظن التاريخ هوه اللى بيحكى ده احنا كلنا لينا الفخر ان احنا مصريين

hero
hero
Super Professional

مُساهمة من طرف Ahmed Mounir الخميس نوفمبر 19, 2009 8:31 pm

ياجماعة هدو نفسكم شوية وانا بحب اقول عملونا ايه العرب وفادونا فى ايه؟؟؟ محدش اصلا بيحب مصر خااااااالص حتى الشعب السودانى خونة لاان اللى حصل ان جماهيرنا معرفتش تخش الاستاد بسبب السودانيين اللى دخلوا عدد اكبر من الجزائريين وحاجة تانية لما الا تحاد عرف ان الجزائر بعتو البلطجية والمساجين وغيرهم.... ليه احنا مابعتناش ناس يعرفوا يتعاملوا معاهم وليه الماتش اللى كان هنا متعملش فى المحلة اوالاسماعيلية او بور سعيد هايقولك دا استاد القاهرة بياخد 80 الف متفرج بس للاسف الفرافير وامثالهم وشوية ممثلين على الناس المهمة..... ورايحين يبعتوا فى السودان الفرافير برده.
للاسف الاتحاد المصرى وخصوصا سمير زاهر اهم اسباب الخسارة دا بالاضافة للمعلم حسن شحاته اللى حب يعمل نفسه فاهم عن الناس كلها ويغير التشكيل ولا لاعبيتنا اللى عملوا تقسيمة عند دايرة السنتر وكأننا كسبانين 5 ياراجل دا حتى الحكم كان ضدنا.
ياراجل بلا بجة بقا دا الواد مقفول من امبارح عشان تعمد الغباء من الجهاز الفنى وكمان بنوهم نفسنا اننا ناخد كاس الامم فى المشمش.....

وكفاية كده اصل الواحد مفقوووووووووووووووع
Ahmed Mounir
Ahmed Mounir
عضو فضي
عضو فضي

مُساهمة من طرف ahmed nassib الخميس نوفمبر 19, 2009 8:41 pm

hero كتب:هيا فعلا مش رياضة يا مصطفى ولا تعصب كروى هيا كراهية لينا الله اعلم باسبابها انا لسه متفرج على الفيديو اللى انت حطه على الفيس وسمعت الكلام كله وده واحد شارب اصلا معتوه
عشان كده السفير الجزائرى اللى فى مصر مفروض يطرد لانه مطلعش انكر حكاية القتلى الجزائرين فى مصر والتزم بالصمت

وانا مش ببين يا نصيب ان المصريين احسن منهم لكن ديه الحقيقة اصلا ان مصر هيا سبب الحفاظ على كل الدول العربية ديه ولو وقعت مصر هما هيقعوا بعديها علطول

والناس اللى بتفكر بالتفكير ميستحقوش زى ما انت بتقول انهم يكونوا عرب بس ليه الكراهية ديه كلها ليه متش كورة يفرق بين دولتين عربيتن المفترض انهم اشقاء ومسلمين فى المقام الاول مين اللى زرعها ايه اللى خلاها توصل لكده

ومصر مش بتاخد على قفاها ولا حاجة هيا طيبة وكل حاجة لكن ساعة الخطر بتضرب بيد من حديد واظن التاريخ هوه اللى بيحكى ده احنا كلنا لينا الفخر ان احنا مصريين

يابني كلام الأفلام بتاعك ده مش عايزينه

فين اليد من حديد بتاعتك دي
المفروض بعد ماتش 14/11 كان يتبعت فرق جيش مصري تجيب المصريين من هناك واللي يتكلم ياخد على دماغه
خلي حد يعمل كده في شوية امريكان هنا هتلاقيهم تاني يوم عندنا بالجيش كله بس احنا اللي مرخصين الإنسان المصري

وتقولي ايد حديد يا راجل بلاش كلام فاضي من بتاع الطريق إلى ايلات ده

كله كلام نفسي أشوف فعل
ahmed nassib
ahmed nassib
من اهم اعضاء المنتدى
من اهم اعضاء المنتدى

مُساهمة من طرف genius الخميس نوفمبر 19, 2009 8:57 pm

مشكلتنا الوحيده دلوقتى اننا عايشين على ذكريات من زمااان

كلو بيتكلمـ عن مصر والعروبه والوطنيه

كلو بيتكلمـ عن الماضى والتاريخ

أنا عايز أعرف مصر أو الحكومه المصريه عملت ايه حلو من بعد حرب 73

احنا مش عارفين نعمل حاجه حلو لبلدنا
يبقى هنعمل حاجه للعرب

العرب كلهمـ أو أغلبهمـ دلوقتى مش بيحبو الحكومه المصريه ولا الحزب الوطنى

وعلى العمومـ معتش فى عروبه خااالص ولا وحده عربيه

احنا ننضمـ لأوربا أحسن

genius
عضو برونزي
عضو برونزي

ذكر عدد المساهمات : 369
هـــــــــوايتــــى : قول رايك Chess10
دعـــــــــــــــــاء : قول رايك 15781610

مُساهمة من طرف dr marvelz الجمعة نوفمبر 20, 2009 9:30 am

شوبير‏:‏ لقد أرسلنا جمهورا عاشقا لكرة القدم‏,‏ بينما أرسلت الجزائر ميليشيات عسكرية مزودين بأسلحة بيضاء‏.‏ بصراحة شديدة الإعلام الجزائري المتهم الأول وراء ذلك السلوك المشين‏,‏ ولم يراعوا العلاقة التاريخية بين البلدين التي أفسدتها مباراة‏,‏ فمن الصعب أن ينسي الشعب المصري ما حدث‏..‏ نحن جميعا في منتهي الألم لما حدث‏!!‏

أكدوا أن تأمين الجماهير بعد انتهاء المباراة من جانب الأمن السوداني لم يكن كافيا‏,‏ مما ساعد مجموعات الميليشيات الجزائرية‏,‏ علي حد قولهم‏,‏ علي تنفيذ اعتدائهم الهمجي علي المصريين‏,‏ وقالوا‏:‏ إن سوء التنظيم وكان وراء عدم دخول أكثر من‏2500‏ مشجع مصري إلي الاستاد لمساندة الفريق القومي‏.‏

الموضوع ده مش موقوع ماتش ده له ابعاد تانية خالص احنا مش عارفيين اية هيا
وانا اتفق تماما مع كل واحد هيشجع ضد الجزائر فى كاس العالم ده قالوا علينا يهود
دهما نسبوا مين اللى كان محتلهم احنا ولا فرنسا
يعنى اية تهديد بالقتل يعنى اية جمهور رايح ماتش مش معاها الا العلم والسنجة او ماطوة او سكينة
انا مش عارف اللى بيحصل دلوقتى لكل مصرى فى الجزائر
ربنا يكون فى عونهم
ويقولك احنا هزمناهم رياضيا اصلا اصلا هو ده لعب كورة
اخلاقيا ............ ....اخلاق رياضة
اعلاميا دهما عاوزين يقارنوا بين الاعلام المصرى <المصرى > واعلام هابط اساسه الشائعات بالذات الجريدة اياها على راى مدحت شلبى
http://www.fr3oon.net/video/file.php?f=592
اتفرجوا على الفيديو ده
dr marvelz
dr marvelz
عضو برونزي
عضو برونزي

ذكر عدد المساهمات : 325
هـــــــــوايتــــى : قول رايك Swimmi10