مُنتدى طلاب أسنان المنصورة
مرحبا بك فى منتدى طلاب اسنان المنصورة---senanko--- نتمنى ان تستمتع معنا بوقتك و تستفيد و تفيد و اهلا بك عضوا دائما بيننا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مرحبا بك فى منتدى طلاب اسنان المنصورة---senanko--- نتمنى ان تستمتع معنا بوقتك و تستفيد و تفيد و اهلا بك عضوا دائما بيننا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

انا والبطيخ وهواك

2 مشترك

جديد انا والبطيخ وهواك

مُساهمة من طرف heba الثلاثاء يونيو 23, 2009 7:51 pm

:hat: المذيع..احببتك حبا لم يحبه حبوب لاحدا من الحبايب بكل الحب هنتكلم عن الحب مستمعينا بنرحب بيكوا النهاردة ونقول الوووووووووووووو المتصلة..الو طبعا بكل رقة مصطنعة خايفة ابوها يصحى المذيع..نتعرف بيكى المتصلة..انا عنايات المذيع.. عايزين نعرف ايه مشكلتك عنايات...مشكلتى انى مش عارفة الاقى الحب الحقيقى ارتبطت ب7شباب وانا فى سنة اولى لكن فى كل مرة مكنتش بلاقى فارس احلامى اللى هيخطفنى ع الحصان الاخضر االمذيع..قصدك الحصان الابيض عنايات..لا انا بحب الاخضر اكتر المهم اتخطيت المحنة دى وقلت ابدا حياتى من جديد لما كنت بعيد اولى بس برضه ملقتش الاستقرار فى ال5شباب اللى ارتبطت بيهم المذيع..طب وعملتى ايه بعد كدة يا عنايات؟ عنايات..قلت استقر واتجوز يمكن الاقى الحب الحقيقى مع اللى هتجوزه االمذيع..طب دة كلام كويس قوى ع الاقل تلاقى حد يلمك عنايات..ماهو المشكلة برضه انى ملقتش الحب الحقيقى فى الاربع مرات اللى اتجوزت فيهم المذيع..مممممممممم عنايات...تفتكر يا استاذ حرحش المشكلة فى ايه انا حاسة ان العيب مش فيا. المذيع..انتى مشكلتك انك محتاجة الحنان لانك وانتى صغيرة مامتك مكانتش بترضى تجيبلك كتاكيتو الشمعدان ودة خلى عندك عدم ثقة فى الرجالة وعلاجك انك تواجهى مامتك بمشكلة الشمعدان وقتها بس هتحسى بالامان والحنان عنايات..انا مش عارفة اشكرك ازاى يا استاذ حرحش دة فعلا اللى انا حاساه مع الاتنين اللى انا ماشية معاهم المذيع بنشكرك يا عنايات ونسمع اغنية الكرمب ضرب فى البمب على فكرة انا من عشاق اسامة منير بس دة هزار وبسسسسسس
heba
heba
Master
Master

انثى عدد المساهمات : 8610
مـــــــــــــزاجـى : انا والبطيخ وهواك Pi-ca-11
النـادى المفضـل : انا والبطيخ وهواك Q18561943066_9799
هـــــــــوايتــــى : انا والبطيخ وهواك Travel10
دعـــــــــــــــــاء : لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

جديد رد: انا والبطيخ وهواك

مُساهمة من طرف د.يسرا الثلاثاء يونيو 23, 2009 8:29 pm

حلوة اوى lol