مُنتدى طلاب أسنان المنصورة
مرحبا بك فى منتدى طلاب اسنان المنصورة---senanko--- نتمنى ان تستمتع معنا بوقتك و تستفيد و تفيد و اهلا بك عضوا دائما بيننا

بالنسبة للفلاسك

صفحة 1 من اصل 2 1, 2  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

default بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف Ahmed Nabeeh في الخميس ديسمبر 23, 2010 5:49 pm

السلام عليكم
ازيكم يا شباب
محدش عنده اي معلومات بالنسبة للفلاسك ؟؟؟؟؟؟
أنا رحت انهردة سألت في شركة كدا عند الهابي لاند
وصاحب الشركة دي قالي انه هيبيعلنا الفلاسك ب 140 جنيه دا لو اخدنا عدد
فا مش عارف انتوا ناويين على ايه
طبعا الفلاسك الي زي بتاع الكلية ب 600 جنيه وفيه منه ب 450
ياريت يا جماعة تقولوا هنعمل ايه علشان لو ناويين تشتروا نجمع عدد ونجيب مع بعض
وشكراااااا

ولو حد عنده معلومات ان المعمل اللي هنعمل فيه ممكن يدينا فلاسك نوري بيه الخطوات للدكاترة
علشان لازم نوري الخطوات خطوة خطوة للدكاترة
:smash*: :smash*: :smash*:

___________________ توقيع سنانكو ___________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]<br><br>هنداوي دا اسمي الجديد <br>احمد نبيه<br>
avatar
Ahmed Nabeeh
مراقـــب عـــــــام
مراقـــب عـــــــام

ذكر عدد المساهمات : 5271
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.zamalekfans.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف بقايا إنسانه في الخميس ديسمبر 23, 2010 5:53 pm

على فكرة كدا كتير اوووي
حرام ان كل حاجة فلوس
انا زهقت على فكرة
طب ايه رايكم نقدم طلب اننا عايزين فلاسكات من الكلية
مفروض بتوع رابعة على ماسمعت يسلموها واحنا ناخدها
مش كل واحد معاه فلاسك يفضل نايم عليه
وينسى البشر اللي بعده
ولو تم رفضه




نجمع ونجيب مع بعض طبعا كلام جميل التخفيض دا

جزاكم الله خيرا لللمجهود

بقايا إنسانه
Professional

انثى عدد المساهمات : 3087
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 21/02/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف sheref ashraf في الخميس ديسمبر 23, 2010 6:07 pm

معلش يعني ...بغض النظر عن الفلوس حتى والله ...بس مفروض اننا نقدم طلب يترفض او يتقبل بقا ...كل كليات في مصر بيجيبو ليهم الحجات دي من الكلية مفروض نعمل طلب للعميد و للدكتورة يونا نطلب فيه توفير فلاسكات و لو بايجار حتى لان في ناس مش هتقدر تدفع 600 جنيه ...على فكرة الاسعار التانيه دي لحاجات انواعها اسوء و مش هتستحمل ...اللي يعرب يصرف نفسو من اي صديق اكبر منه يتصرف لنفسه .. والباقيين يقولو انهم ملهمش حد كبير يجيبوه منهم ...عشان نقرر هنعمل ايه
avatar
sheref ashraf
Super V.I.P
Super V.I.P

ذكر عدد المساهمات : 2733
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 07/12/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف doctor1992 في الخميس ديسمبر 23, 2010 6:12 pm

هو المفروض زى ما قولتى كده ان بتوع رابعه يسلموا اللى معاهم مش فاهمه احنا مالنا انهم مسلموهاش نشترى تانى عن نفسى مش هشترى بصراحه حتى لو تمنها كده حرام اوى ادفع الفلوس دى فى حاجه هستخدمها مره واحده ف حياتى وياريتها حاجه هتفيدنا احنا ليه اصلا نعمل الشغل ده
شكرا على المجهود ياااحمد وعموما هى فكره كويسه للى عايز يشترى
avatar
doctor1992
Super V.I.P
Super V.I.P

انثى عدد المساهمات : 2934
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 14/12/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف Ahmed Nabeeh في الخميس ديسمبر 23, 2010 6:13 pm

والله يا دكتورة رقية انا زهقت اكتر منك
انا لفيت انهردة والله كذا مكان ودا ارخص واحد
بس يا شريف نوع الفلاسك دا حلو جدا انا مسكته في ايدي وفتحته من جوه وشفته
وبصراحة يعني المفروض اننا نعمل اي حاجه
ولو ممكن يا دكتورة رقية تتبني موضوع الطلب دا حتا لو مع بنات سكشننا والصبيان هقولهم انا وتردي عليا في كدا في التوبيك يوم السبت او الاحد وقوليلي الناس موافقة نعمل الطلب دا ولا ايه ؟
وانا هقول للصبيان مهياش مشكلة

وربنا يسهل
ولو الدنيا وقفت خالص يعني هنجمع مع بعض كل 3 في فلاسك ونجيبه وامرنا لله
وهو حلو جدا والله وليه يد بيتلف منها كدا زي بتاع الكلية
واحلى حاجه لونه ازق
ههههههههههههه
ربنا يسهل
ولو هنظطر نجيب هنجمع الاسماء مع بعض كدا والفلوس وانا هروح أجيب
حتى انا اقترحت على استاذ ثروت يجيب هو قالي ماشي من اول الاسبوع اللي فات وطول أوي ومردش عليا لانه مشغول في الفرع الجديد بتاعه
ف لازم نتصرف إحنا بقا

___________________ توقيع سنانكو ___________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]<br><br>هنداوي دا اسمي الجديد <br>احمد نبيه<br>
avatar
Ahmed Nabeeh
مراقـــب عـــــــام
مراقـــب عـــــــام

ذكر عدد المساهمات : 5271
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.zamalekfans.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف Dr/3sam في الخميس ديسمبر 23, 2010 6:14 pm

أنا جبت واحدة بس واسطة بقي
في الكلية 13 فلاسك
بس
أما الباقي مع الطلبه في 3 و 4 وميقدرش حد يقولوهم هاتوها علشان عاوزنها
avatar
Dr/3sam
V.I.P
V.I.P

ذكر عدد المساهمات : 1930
العمر : 27
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 18/02/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف Ahmed Nabeeh في الخميس ديسمبر 23, 2010 6:17 pm

الف بركة يا عصام

وعلى فكرة بتاع المعمل مش راضي يخلينا ناخد الفلاسك نوري للدكاترة علشان نمضيه كدا ونرجعهوله تاني
قلتله خد البطاقة قالي مش هينفع لازم لو عاوز توري الخطوات للدكاترة تجيب الفلاسك انتا

___________________ توقيع سنانكو ___________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]<br><br>هنداوي دا اسمي الجديد <br>احمد نبيه<br>
avatar
Ahmed Nabeeh
مراقـــب عـــــــام
مراقـــب عـــــــام

ذكر عدد المساهمات : 5271
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.zamalekfans.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف Dr/3sam في الخميس ديسمبر 23, 2010 6:19 pm

وياجدعان فلاسك ايه ده
أنتو عارفين اهم حاجة الطريقة
خلاص ده أهم حاجة
يبقي الحل اذهب للمعمل يعملهالك بدل ماتدفع فلوس تيجي 600 جنيه
أنا عن نفسي بروح واتعلم من الفني ده
والله بيعمل شغل يفوق شغل المعيدين بمراحل
avatar
Dr/3sam
V.I.P
V.I.P

ذكر عدد المساهمات : 1930
العمر : 27
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 18/02/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف Ahmed Nabeeh في الخميس ديسمبر 23, 2010 6:21 pm

ماشي هتمضي الخطوات إزاي ؟
لما تخلي المعمل يعملهالك ؟
انتا شكلك مش متابع يا حاج
دا دكتور محمد فؤاد ودكتور صلاح حجازي مستحلفين لشغل المعمل
يعني لازم توريله خطوة خطوة
اصل انتا متعرفش ان الflasking ممكن تسمع فيه remake
ههههههههههههههه
المشكلة مش في الشغل المشكلة في الفلاسك يا برنس

___________________ توقيع سنانكو ___________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]<br><br>هنداوي دا اسمي الجديد <br>احمد نبيه<br>
avatar
Ahmed Nabeeh
مراقـــب عـــــــام
مراقـــب عـــــــام

ذكر عدد المساهمات : 5271
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.zamalekfans.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف نوره في الخميس ديسمبر 23, 2010 6:25 pm

احنا دكتور محمد فؤاد كان دخل سكشنا وقال لو مفيش فلاسكات يبقى مش هنكمل شغل ونقف لحد كده الا لو عاوزين تكملوا شغل علشان حرام نشترى فلاسك مخصوص علشان سكشن او 2....وكمان يا جماعة لو حد اشترى ساعتها هيبقى الباقى المفروض يشتروا ....لازم الدفعة يبقى رأيها واحد. والكلية تجمع الفلاسكات من اللى اكبر مننا...وبعدين ازاى كلية مايبقاش فيها غير 14 فلاسك...حاجة غريبة جدا...
avatar
نوره
عضو ذهبي
عضو ذهبي

عدد المساهمات : 660
تاريخ التسجيل : 13/01/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف Dr/3sam في الخميس ديسمبر 23, 2010 7:07 pm

ياجدعان
أنا عملت من أول البوكسينج لحد الفستوننج من غير ما أوريهم أي حاجه خالص
ومضيت كل حاجه
ودخلت الإيفليوشن من غير كتاب ياعم نبيه باشا
وجبت كله 8 8 8 من 10
والله حتي لو قال ريميك ما أنا عامله
دي شكليات بس واستحاله حد هيقولك عيده
وناس كتير عملت سيتنج برة من أول المونتنج ولا حد عرف
ده علي كده الواحد قلبه جامد ياجدعان
avatar
Dr/3sam
V.I.P
V.I.P

ذكر عدد المساهمات : 1930
العمر : 27
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 18/02/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف hero في الخميس ديسمبر 23, 2010 7:41 pm

فكرة حلوة يا نبيه لو هنشترى فعلا بس احنا مفروض منشتريش ويا اما الكلية توفر لينا فلاسكات يا اما يكون يكون الايفلواشن الجاى لحد الفيستوننج انا كل اما اسال حد من 3 يقولى احنا خدناه من الكلية وسلمنها تانى امال راحت فين الفلاسكات ديه!!!!!!!! فموضوع نشتريه انا مش موافق عليه خالص
avatar
hero
Super Professional

عدد المساهمات : 6786
تاريخ التسجيل : 28/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.ahlyegypt.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف Mostafa ElShirbeny في الخميس ديسمبر 23, 2010 8:29 pm

حرام يا جدعان المصاريف دى هو احنا قاعدين على تل فلوس و لا ايه
حسبى الله و نعم الوكيل
avatar
Mostafa ElShirbeny
Master
Master

ذكر عدد المساهمات : 7349
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 23/11/2008
دعـــــــــــــــــاء : اللهم اغفر لنا و ارحمنا انك أنت التواب الرحيم

http://www.senanko.own0.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف DR:SAMEER في الخميس ديسمبر 23, 2010 8:45 pm

ان شاء الله خير يا جماعة
بس يا نبيه بيتهيألي ان الevaluation الي جاي على الdenture مش هيشوف الفلاسك ....ولا ايه؟؟
أصل الدكاترة عشان يشوفوا الflasking هيضطروا يفتحوه وفي الحالة ديه هيعملوا deflasking يا باشا :idonknow*:

فغالبا هنعمل الشغل ده في المعمل في حالة عدم وجود عدد كافي للجميع


وروقوا يا دكاترة ما تاخدوش الموضوع بحساسية وبعدين انتم في أسنان :smile2*: :smile2*: :smile2*: توقعوا كل حاجة
avatar
DR:SAMEER
عضو مهم
عضو مهم

ذكر عدد المساهمات : 213
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 23/12/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف sheref ashraf في الخميس ديسمبر 23, 2010 9:52 pm

على سنة تالتة ان شاء الله هتحسو ان كل حاجه عادي و كدا :D
اهم حاجه الصحة والله
avatar
sheref ashraf
Super V.I.P
Super V.I.P

ذكر عدد المساهمات : 2733
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 07/12/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف Ahmed Nabeeh في الخميس ديسمبر 23, 2010 10:04 pm

ههههههههههههههههه على رأيك والله يا شريف
وعلى رأي المثل
إحنا أحسن من يقطع
ههههههههههههههههههههههههههههه

خلاص والله يا جماعة اللي انتوا عاوزينه
انا كل اللي عملته اني سألت وبسسسسسسسسس
وانا فاكر ان دكتور محمد فؤاد ودكتور حسن المتيم في أخر محاضرة قالوا انتوا اللي هتشترو

وعلى فكرة انا شفت هناك فلاسك صغير مش كبير زي بتاع الكلية
تقريبا نصه كدا كان ب 60 جنيه

كان دكتور سيد عبد الخالق قالي هات الصغير احسنلك
بس كدا

وانا معاكوا في اي حاجه تعملوها
وياريت لو حد ليه رأي يقوله


___________________ توقيع سنانكو ___________________
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]<br><br>هنداوي دا اسمي الجديد <br>احمد نبيه<br>
avatar
Ahmed Nabeeh
مراقـــب عـــــــام
مراقـــب عـــــــام

ذكر عدد المساهمات : 5271
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.zamalekfans.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف dr_khaled في الخميس ديسمبر 23, 2010 10:12 pm

أنا أعترض
avatar
dr_khaled
Master
Master

ذكر عدد المساهمات : 8403
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=775538031

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف kareem.h في الخميس ديسمبر 23, 2010 11:00 pm

ههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
Articulator + Flask + كارفر :sabon*:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
شوف بقه يا بلبل
نصبر شويه يعني بلاش تسرع مش الفلاسكات تبقى مع بتوع رابعه و إحنا نشتري يعني الكليه متعرفش تلمهم تاني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعدين خلينا مريحين من الشغل شويه (و كله على دمغنا في الأخر )
و حلوه فكره إننا نطلب من الكليه الفلاسكات يعني ممكن نرتب الموضوع مع بعض
avatar
kareem.h
عضو ماسى
عضو  ماسى

ذكر عدد المساهمات : 994
العمر : 26
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 25/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف بقايا إنسانه في الجمعة ديسمبر 24, 2010 12:19 am

ماشي
حقول للبنات
وباذن الله الموضوع يتم
بس ورقة الطلب عشان مش نهاتي معاهم كتير
تدي الورقة ومتتكلمش وكل واحد حر
عشان مش نمسك كل حبة نفضل نقثول ونقول وفي الاخر يطلعوا عنينا عشان يمضوا زي ما بيحصل



بقايا إنسانه
Professional

انثى عدد المساهمات : 3087
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 21/02/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف Dr_simsima في الجمعة ديسمبر 24, 2010 2:50 am

أنا موافقة على حكاية الطلب دي وبصراحة مش ناوية أشتريه عشان حتى لو جبنا النوع الرخيص ده مش هيطلع الشغل مظبوط فيبقى الحل ان الكلية توفرلنا فلاسكات كويسة يإما نعمل الشغل ده فمعمل وأنامبفضلش الحل الأخير ده
avatar
Dr_simsima
لسه في البدايه
لسه في البدايه

انثى عدد المساهمات : 49
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 29/01/2010
دعـــــــــــــــــاء : القناعة كنز لا يفنى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف khaled gamal abd elmouemn في الجمعة ديسمبر 24, 2010 9:25 am

لما تتفقوااااااااااا علي حاجه انا معااااااااكم
avatar
khaled gamal abd elmouemn
V.I.P
V.I.P

ذكر عدد المساهمات : 1705
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 06/12/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://k_h_200125@yahoo.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف kareem.h في الجمعة ديسمبر 24, 2010 9:53 am

هو كان في ورقه و إمضه قبل كده و لا إيه
أنا مش متابع بقه
و على العموم كل واحد عارف مصلحته
و يوم السبت و الأحد بإذن الله إمتحان بيثو :brush*:
و الكل حيبقى موجود في اليومين و نعمل الموضوع ده
avatar
kareem.h
عضو ماسى
عضو  ماسى

ذكر عدد المساهمات : 994
العمر : 26
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 25/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف beating heart في الجمعة ديسمبر 24, 2010 12:56 pm

إنشاء اللة الكلية دى هتولع وأنا اللى هيولع فى أمها

وأنا والله ماأنا شارى حاجة
غلاسة كدة
وبعدين ما إنتو عارفين إن فية منتديات لسنين قبلنا قولهم
وإعملوا إعلانات على منتدياتهم خلينا نخلص يمكن حد يحس على دمة ويسلم الفلاسكات دى
avatar
beating heart
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر عدد المساهمات : 714
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 31/10/2009
دعـــــــــــــــــاء : لا إلة إلااللة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف بقايا إنسانه في الجمعة ديسمبر 24, 2010 1:55 pm

لا ياادكتور كريم
معملناش حاجه لسه

انا بتكلم عن طلب تاني بتوع سكشني يعرفوه كويس
بس فيه ناس مبتحبش المصلحة العامة


حاضر يادكتور محمد
انا عملت طلب في المنتدى اللي اعرفه
ياريت تعملوا في المنتديات اللي معرفهاش

بقايا إنسانه
Professional

انثى عدد المساهمات : 3087
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 21/02/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: بالنسبة للفلاسك

مُساهمة من طرف M.Taha في الجمعة ديسمبر 24, 2010 10:21 pm

يا جماعه هى الفلاسكات اكيد مع العيال بتوع 4 ده اكيد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟
avatar
M.Taha
عضو فضي
عضو فضي

ذكر عدد المساهمات : 473
العمر : 28
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 05/01/2010
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 1 من اصل 2 1, 2  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى