مُنتدى طلاب أسنان المنصورة
مرحبا بك فى منتدى طلاب اسنان المنصورة---senanko--- نتمنى ان تستمتع معنا بوقتك و تستفيد و تفيد و اهلا بك عضوا دائما بيننا

لعبة الصراحة

صفحة 33 من اصل 34 الصفحة السابقة  1 ... 18 ... 32, 33, 34  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف Amal Anan في السبت فبراير 19, 2011 4:44 pm

beating heart
like
عشان كده كلنا بنقول بندا م الاول لان الفتره الي فاتت رجعتنا لنقطه الصفر



د يونس
الاعتراض مش ع الاحكام
المسيحين المحترمين انت متعرفش رفضهم لكل الغلطات دي ومش هيبقي عندهم اي مانع
الحكايه عن الفوبيا الي عندهم لازم تتفك الاول
وكمان
شروط الجزيه ف القران كانت عشان هيا بلد مسلمه بس
لكن مصر اصلها مسلمين ومسيحين فده مينفعش

بس سيدنا محمد عليه الصلاه والسلام حل كل ده
لانه قال انتم اعلم بامور دنياكم
فالمفروض لو هنطبق القران
يبقي ناس بتفهم الي تطبقه

Amal Anan
عضو ذهبي
عضو ذهبي

عدد المساهمات : 644
تاريخ التسجيل : 28/02/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف beating heart في الأحد فبراير 20, 2011 11:07 am

فكرتك اية عن الناس خصوصا اللى بتشوفهم من بعيد او اللى اول مرة تشوفهم
avatar
beating heart
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر عدد المساهمات : 714
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 31/10/2009
دعـــــــــــــــــاء : لا إلة إلااللة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف DR\HEND في الأحد فبراير 20, 2011 1:56 pm

عن نفسي اول فكره باخدها من الملامح
الولاد ليهم 3 حاجات يتعرفوا بيهم
والبنات ليهم 4 حاجات بعرفهم بيهم ..البنات اصعب:D:D

AND U?
avatar
DR\HEND
عضو ماسى
عضو  ماسى

انثى عدد المساهمات : 801
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 15/02/2010
دعـــــــــــــــــاء : gggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف beating heart في الأحد فبراير 20, 2011 6:30 pm

مش بعرف حاجة
كملى 3 الحاجات بتوع الولاد
وال4حاجات بتوع البنات
avatar
beating heart
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر عدد المساهمات : 714
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 31/10/2009
دعـــــــــــــــــاء : لا إلة إلااللة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف DR\HEND في الإثنين فبراير 21, 2011 8:49 am

لا ....طبعا مينفعش ههههههههههه

لما بتضايق من حد بتقوله ولا بتسيبه يعرف لوحده؟
avatar
DR\HEND
عضو ماسى
عضو  ماسى

انثى عدد المساهمات : 801
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 15/02/2010
دعـــــــــــــــــاء : gggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف Dr/Asmaa في الإثنين فبراير 21, 2011 8:19 pm

بقوله ..وبدايق لما يكون حد زعلان مني وميعاتبنيش
وعلي راي المثل ..ان كنتو اخوات اتعاتبو :D

وانت ؟؟
avatar
Dr/Asmaa
V.I.P
V.I.P

انثى عدد المساهمات : 1911
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 30/12/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف beating heart في الثلاثاء فبراير 22, 2011 11:23 am

لو حد نرفزنى مش زعلنى
بروح شاتم ومضايق وممكن اسيبة وامشى
ودة طباع وحش جدا وخصوصا انى برجع اصلحة تانى
نفسة
avatar
beating heart
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر عدد المساهمات : 714
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 31/10/2009
دعـــــــــــــــــاء : لا إلة إلااللة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف Amal Anan في الثلاثاء فبراير 22, 2011 4:33 pm

لا المفروض كل واحد يخلي باله من تصرفاته ويعرف هو عمل ايه غلط
وعمري مافكرت اعاتب حد والجو ده
بس لو غلطه متاثرش علي صحوبيتنا عادي بعديها حتي لو هي مخادتش بالها
لكن لو غلطاتها كترت او غلطه كبيره يبقي خلااااااااااااص حتي لو اعتزرت






سهل انكم تصالحو حد او حد يصالحكم؟؟؟؟؟؟؟؟
avatar
Amal Anan
عضو ذهبي
عضو ذهبي

انثى عدد المساهمات : 644
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 28/02/2010
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف Busicat في الأربعاء فبراير 23, 2011 1:14 am

اه سهل بس مش مع كل الناس
بالنسبة لى لو خاصمت حد وبعد كده اتكلمنا عادى بنسى اللى فات
بس ممكن اسامح كتيييييييير بس لما اوصل لحد معين ببقى خلاص ماينفعش


نفسه
avatar
Busicat
Professional

انثى عدد المساهمات : 3209
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 30/01/2010
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف beating heart في الأربعاء فبراير 23, 2011 11:21 am

سهل جدا انا اصلا مش بشيل من اى حد
شفت ماتش الريال إمبارح
avatar
beating heart
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر عدد المساهمات : 714
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 31/10/2009
دعـــــــــــــــــاء : لا إلة إلااللة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف Amal Anan في الأربعاء فبراير 23, 2011 3:57 pm

Busicat كتب:اه سهل بس مش مع كل الناس
بالنسبة لى لو خاصمت حد وبعد كده اتكلمنا عادى بنسى اللى فات
بس ممكن اسامح كتيييييييير بس لما اوصل لحد معين ببقى خلاص ماينفعش


نفسه

عارفه يا ايه انتي ملعبتيش اللعبه دي من زمان بس و الله وانا بكتب السؤال كنت حاسه او تقريبا متاكده انك انتي الي هتردي
وطبعا كنت عارفه هتقولي ايه







شوفته بس مش كله قلبو عليه بتفكرني ليه وابن عمي قعد يزلني ويقولي كل الاهلاويه بيشجعو برشلونه عشان زي الاهلي بيكسب علي طول حسيت بالزملكاويه امبارح
اتزليت بمعني اصح



نفسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
avatar
Amal Anan
عضو ذهبي
عضو ذهبي

انثى عدد المساهمات : 644
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 28/02/2010
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف Active man في الخميس فبراير 24, 2011 3:09 pm

لا متفرجتش عليه لانى كنت ف مشوار

نفسك تشتغل دكتور اسنان بس ؟؟؟؟
avatar
Active man
من اهم اعضاء المنتدى
من اهم اعضاء المنتدى

ذكر عدد المساهمات : 1084
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 17/06/2009
دعـــــــــــــــــاء : http://i41.servimg.com/u/f41/11/81/60/19/c13e6510

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف beating heart في الخميس فبراير 24, 2011 7:10 pm

لألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألألأ
نفسة
avatar
beating heart
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر عدد المساهمات : 714
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 31/10/2009
دعـــــــــــــــــاء : لا إلة إلااللة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف Busicat في الإثنين فبراير 28, 2011 8:06 pm

Amal Anan كتب:
Busicat كتب:اه سهل بس مش مع كل الناس
بالنسبة لى لو خاصمت حد وبعد كده اتكلمنا عادى بنسى اللى فات
بس ممكن اسامح كتيييييييير بس لما اوصل لحد معين ببقى خلاص ماينفعش


نفسه

عارفه يا ايه انتي ملعبتيش اللعبه دي من زمان بس و الله وانا بكتب السؤال كنت حاسه او تقريبا متاكده انك انتي الي هتردي
وطبعا كنت عارفه هتقولي ايه







شوفته بس مش كله قلبو عليه بتفكرني ليه وابن عمي قعد يزلني ويقولي كل الاهلاويه بيشجعو برشلونه عشان زي الاهلي بيكسب علي طول حسيت بالزملكاويه امبارح
اتزليت بمعني اصح



نفسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



انا شوفته بالصدفة
اكمنى مابدخلش الا فين وفين
فقولت ارد عليكى
وبعدين مانتى لازم تكونى عارفة الرد مش صاحبتى من زمان بقى
avatar
Busicat
Professional

انثى عدد المساهمات : 3209
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 30/01/2010
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف Busicat في الإثنين فبراير 28, 2011 8:10 pm

عمرك حسيت ى ان فى حد قريب منك حتى اقرب من نفسك!!
avatar
Busicat
Professional

انثى عدد المساهمات : 3209
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 30/01/2010
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف Amal Anan في الثلاثاء مارس 01, 2011 6:26 pm

mna ba2olk enty mabtd5ole4 we m3 zalk 5amnt kda
asl ta2reeba ana sa2lt da we enty gawbty ta2reeeeeeeeba
ah balzabt mn zaman


a2rab mn nafsy l2 lel3lm ma7d4 yowhm nafso eno momken y7b aw 7d y7ebo akter mn nafso



same
avatar
Amal Anan
عضو ذهبي
عضو ذهبي

انثى عدد المساهمات : 644
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 28/02/2010
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف DR\HEND في الثلاثاء مارس 01, 2011 7:31 pm

ههههههههههه بس يا امل بوظتى كل نظريات التضحيه :D:D

عن نفسي ساعات بحس ان ماما وبابا فاهمنى اكتر من نفسي وبيفسرولي تصرفاتى :D

نفسيته ؟؟؟؟
avatar
DR\HEND
عضو ماسى
عضو  ماسى

انثى عدد المساهمات : 801
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 15/02/2010
دعـــــــــــــــــاء : gggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف Busicat في الأربعاء مارس 02, 2011 12:20 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عندك حق يا هند

بابا وماما وواحدة صاحبتى
يعنى فى يا امل حد ممكن يحبك اكتر من نفسك يمكن مش حساه انتى او مش لقتيه
بس موجود


نفسه
avatar
Busicat
Professional

انثى عدد المساهمات : 3209
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 30/01/2010
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف Amal Anan في الأربعاء مارس 02, 2011 3:54 pm

لا معتقدش انا مليش ف التكهنات بس الي متاكده منه ان مفيش حد بيحب حد اكتر من نفسه
ممكن يحب حد اوييييييييي بس برده مش اكتر من نفسه ممكن تضحي عشان حد بحياتك بس صدقوني عمركم ما هتحبوه اكتر من نفسكم
يوم القيامه بيبين ده والوصف بتاعه ف القران برده مبين كل ده
انا ممكن احب حد اويييييي وانا اصلا لما بحب حد يعني بحبه بجد معنديش هزار ف الحب بس مهما حبيت حد او حد حبني عارفه ان نفسه عنده اغلي
وجهه نظر


نفسكم الدراسه تتاجل كمان؟ وده شكله الي هيحصل
avatar
Amal Anan
عضو ذهبي
عضو ذهبي

انثى عدد المساهمات : 644
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 28/02/2010
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف omayma في الأربعاء مارس 02, 2011 10:11 pm

انا نفسي يلغوها خالص :D:D:D:D
نفسه؟
avatar
omayma
Master
Master

عدد المساهمات : 8573
تاريخ التسجيل : 30/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف Amal Anan في الخميس مارس 03, 2011 3:34 pm

يلغوها خالص ماشي لكن ياجلوها هولع ف نفسي

نفسه
avatar
Amal Anan
عضو ذهبي
عضو ذهبي

انثى عدد المساهمات : 644
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 28/02/2010
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف DR\HEND في الخميس مارس 03, 2011 5:44 pm

والله انا اتعودت ع الرااااااااااحه ومعنديش استعداد اتعب واروح الكليه :D:D

بس تتاجل -تتلغي - نكمل....محصله بعضها :D:D

نفسيته؟
avatar
DR\HEND
عضو ماسى
عضو  ماسى

انثى عدد المساهمات : 801
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 15/02/2010
دعـــــــــــــــــاء : gggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف beating heart في الخميس مارس 24, 2011 9:23 pm

دخلنا الكلية من زمان وبدأنا

تفتكر أية كتر حد من ممكن تتشدلة ولية
avatar
beating heart
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر عدد المساهمات : 714
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 31/10/2009
دعـــــــــــــــــاء : لا إلة إلااللة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف Amal Anan في الجمعة مارس 25, 2011 4:29 pm

الي فيهم صفات برج الميزان يعني ناس متعقلين ف كل حاجه حتي الحب
مبيحلموش حلم وغير وهما عارفين هيحققوه ازاي مش سهل انهم يحبو حد بس الحب عندهم حاجه كبيره
حاجات كتيره




the same
avatar
Amal Anan
عضو ذهبي
عضو ذهبي

انثى عدد المساهمات : 644
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 28/02/2010
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف beating heart في الإثنين مارس 28, 2011 8:48 am

والله اكتر حاجة بحبها فى اى شخص أنة يكون جدع
بتعرف تتفاهم مع الناس
avatar
beating heart
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر عدد المساهمات : 714
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 31/10/2009
دعـــــــــــــــــاء : لا إلة إلااللة

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: لعبة الصراحة

مُساهمة من طرف بقايا إنسانه في الجمعة أبريل 15, 2011 1:05 am

اه الحمد لله
وانت ي

بقايا إنسانه
Professional

انثى عدد المساهمات : 3087
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 21/02/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 33 من اصل 34 الصفحة السابقة  1 ... 18 ... 32, 33, 34  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى