مُنتدى طلاب أسنان المنصورة
مرحبا بك فى منتدى طلاب اسنان المنصورة---senanko--- نتمنى ان تستمتع معنا بوقتك و تستفيد و تفيد و اهلا بك عضوا دائما بيننا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مرحبا بك فى منتدى طلاب اسنان المنصورة---senanko--- نتمنى ان تستمتع معنا بوقتك و تستفيد و تفيد و اهلا بك عضوا دائما بيننا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ساعدنى بالله علييييييييييييك

د.اميرة
MeGa
rana
heba
KAZKOZA
Mostafa ElShirbeny
فتاة طموحة
Dr.R
KiKo
13 مشترك

صفحة 2 من اصل 2 الصفحة السابقة  1, 2

نقاش رد: ساعدنى بالله علييييييييييييك

مُساهمة من طرف KiKo الإثنين نوفمبر 02, 2009 10:00 pm

Hancock كتب:بص يا كيكو
فيه ناس بتطلب منك حسنة ببلطجة و اسلوب مش حلو و كأن فرض عليك انهم أول ما تشوفهم تطلع اللى فى جيوبك
تديهولهم دول أنا عن نفسى يا اما أقولهم يحنن يا اما بعمل نفسى مش شايفهم
و فى ناس تانيين بتشوفهم مساكين و هما ممكن فعلا يكونوا مساكين بس لازم برضه تشوف احساسك وانت بتديلهم
أى حاجة لأن زى ما انت عارف طبعا ان
المسلم كيس فطن
يعنى بيحصل ان حد بيوقفك ويكون لابس شيك جدا و يقولك انه مش من هنا ومحفظته اتسرقت وانه فى غاية الاحراج وبعد شوية تشوفه موقف واحد تانى وقايله نفس القصة وده طبعا على أد ماتحاول تكشفه
و فى النهاية بيتهيألى ان انت بتاخد ثواب فى كل الأحوال لأن نيتك ان الفلوس دى بتبقى طالعة لله
بس ده ميمنعش انك تاخد بالك

منووووووور يا حوده و الله
فعلا كل واحد بياخد الثواب ع يته دى
منووووووووور

KiKo
Master
Master

مُساهمة من طرف فوريو الثلاثاء نوفمبر 03, 2009 12:06 am

الزمن الي احنا فيه دلوقت ده الواحد معتش بيقدر يفرق بين الي محتاج و الي مش محتاج دي حقيقة فعلا دول بيتفننو في الشحاته
ازاي يبقو شحاتين ههههههه ... ده طبعا بالنسبة للناس الي واخدينها شغلانة بس الله اعلم هما محتاجين و لا لأ
و انا في اسكندرية انا و اصحابي ماشيين لقينا عيال صغيرة الي رابط ايده و رجله و الي قاعد عالرصيف و كده و بليل قوي بعد اما الناس روحت لقينا كل واحد فك ايدي و رجله و كانها هواية هههههه طب دول يبقو ايه...

ده حتى على اول الشارع بتاعنا واحد بيجيب كيس فيه دم الصبح كده و يقف على عكاز و كانه واحد مكسح اوحاجه و بليل تلاقي ماشي عادي خالص و ده فعلا حقيقة و الشارع كله يعرف كده
وواحد تاني طلع البيت عندنا هيطلب حسنة و هوا كان شاب و صحة و مافيهوش اي عيب فستي قالتلو ماتروح تشتغل بدل الي بتعمله ده بس بادب و مدتلوش حاجه.... تاني يوم ملقناش و لا جزمة قدام الباب هههههههههههه
و عيل صغير برده مدتلوش حاجه جاي يقطعلي هدومي قمت مديلي شلوووت بس لما قعدت افكر معرفش الي انا عملته ده صح و لا لأ... طب ده اعمله ايه؟

و القصص كتييييرة من دول
بس الواحد دلوقتي ميطلعش الصدقة الا للجمعيات و المؤسسات الي فعلا بتساعد المحتاجين و اي حد محتاج نعرفه طبعا

و شكرا يا كيكو عالموضوع و جزاك الله خيرا

فوريو
عضو برونزي
عضو برونزي

ذكر عدد المساهمات : 347
مـــــــــــــزاجـى : ساعدنى بالله علييييييييييييك - صفحة 2 Pi-ca-28
النـادى المفضـل : ساعدنى بالله علييييييييييييك - صفحة 2 Untitl12
هـــــــــوايتــــى : ساعدنى بالله علييييييييييييك - صفحة 2 Huntin10
دعـــــــــــــــــاء : impossible is not thing

مُساهمة من طرف KiKo الأربعاء نوفمبر 04, 2009 2:05 am

فوريو كتب:الزمن الي احنا فيه دلوقت ده الواحد معتش بيقدر يفرق بين الي محتاج و الي مش محتاج دي حقيقة فعلا دول بيتفننو في الشحاته
ازاي يبقو شحاتين ههههههه ... ده طبعا بالنسبة للناس الي واخدينها شغلانة بس الله اعلم هما محتاجين و لا لأ
و انا في اسكندرية انا و اصحابي ماشيين لقينا عيال صغيرة الي رابط ايده و رجله و الي قاعد عالرصيف و كده و بليل قوي بعد اما الناس روحت لقينا كل واحد فك ايدي و رجله و كانها هواية هههههه طب دول يبقو ايه...

ده حتى على اول الشارع بتاعنا واحد بيجيب كيس فيه دم الصبح كده و يقف على عكاز و كانه واحد مكسح اوحاجه و بليل تلاقي ماشي عادي خالص و ده فعلا حقيقة و الشارع كله يعرف كده
وواحد تاني طلع البيت عندنا هيطلب حسنة و هوا كان شاب و صحة و مافيهوش اي عيب فستي قالتلو ماتروح تشتغل بدل الي بتعمله ده بس بادب و مدتلوش حاجه.... تاني يوم ملقناش و لا جزمة قدام الباب هههههههههههه
و عيل صغير برده مدتلوش حاجه جاي يقطعلي هدومي قمت مديلي شلوووت بس لما قعدت افكر معرفش الي انا عملته ده صح و لا لأ... طب ده اعمله ايه؟

و القصص كتييييرة من دول
بس الواحد دلوقتي ميطلعش الصدقة الا للجمعيات و المؤسسات الي فعلا بتساعد المحتاجين و اي حد محتاج نعرفه طبعا

و شكرا يا كيكو عالموضوع و جزاك الله خيرا

هههههههههههههههههه ده انت حكايتك مع الناس دول حكاية يا عمرو
شكرا يا باشا ع المرور الجميييييييييييييييل
KiKo
KiKo
Master
Master

ذكر عدد المساهمات : 8314
مـــــــــــــزاجـى : ساعدنى بالله علييييييييييييك - صفحة 2 Pi-ca-22
النـادى المفضـل : ساعدنى بالله علييييييييييييك - صفحة 2 Q18561943066_9799
هـــــــــوايتــــى : ساعدنى بالله علييييييييييييك - صفحة 2 Travel10
دعـــــــــــــــــاء : ساعدنى بالله علييييييييييييك - صفحة 2 C13e6510