مُنتدى طلاب أسنان المنصورة
مرحبا بك فى منتدى طلاب اسنان المنصورة---senanko--- نتمنى ان تستمتع معنا بوقتك و تستفيد و تفيد و اهلا بك عضوا دائما بيننا

صفحات الكتاب .......

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

default صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف dr teeth في الأربعاء أغسطس 05, 2009 11:04 pm

أجل ان حياتنا تشبه الكتاب ..
وكل يوم بنكتب صفحه جديده فى هذا الكتاب ..

كل صفحه فى هذا الكتاب بمثابة يوم يمر علينا
بحلوه و مره ..

سنورث ذلك الكتاب لأبنائنا كما ورثناه من أبائنا..

فيجب أن نتوخى الحذر الشديد مما نكتبه فى كل صفحه من صفحات هذا الكتاب ..

الذى يعتبر بمثابه مراه تعكس حياتنا ..

يجب ان يحمل هذا الكتاب بين طياته معلومات وقيم ومبادىء تورثها للأجيال القادمه ..

لا تخفى عنهم الحقيقه و تبين لهم انك عشت حياه رغده جميله تخلو من المشاكل ..
و لا تفعل العكس
فلا يظهر لهم من يأس كلماتك انك لم تر يوما سعيدا ..

بل عبر عن لحظات سعادتك و لحظات انكسارك..

و توخى الحذر من ان تكرر ما تفعله كل يوم ..حتى لا تكرر نفس الكلمات فى كل صفحه
فتصيب القارىء بالملل والرتابه ..مما يدفعه للأنصراف عن قراءه كتابك..



لذا ادعوكم جميعا ..ان تجعلوا ايامكم سعيده ومتجدده..

و تملأوها بما يفيد من يقرأها بعدكم

و قبل ذلك وذاك تفيدون انفسكم ....
avatar
dr teeth
Professional

ذكر عدد المساهمات : 4978
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف MiSHMISH في الأربعاء أغسطس 05, 2009 11:15 pm

يجب ان يحمل هذا الكتاب بين طياته معلومات وقيم ومبادىء تورثها للأجيال القادمه ..
التوبيك حلو اوي ومعانيه جميله
مرسي دكتور احمد
avatar
MiSHMISH
V.I.P
V.I.P

انثى عدد المساهمات : 2252
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 19/06/2009
دعـــــــــــــــــاء :  دعاء

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف heba في الأربعاء أغسطس 05, 2009 11:35 pm

حلو قوى يا دوك
ومعانيه اجمل
تسلم
avatar
heba
Master
Master

انثى عدد المساهمات : 8610
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 23/06/2009
دعـــــــــــــــــاء : لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف dezner في الأربعاء أغسطس 05, 2009 11:41 pm

حلو أوى يا طحمودى بجد

تسلم

___________________ توقيع سنانكو ___________________



إلى متى عيوننا تصاب بالحول .... وإلى متى نظل نمتطي أوهامنا ونركب الحيل .....إلى متى نظل أمة تصدق المثل..... لا يستحق النصر إلا من بذل .... و من يرفع للإسلام راية لا يعرف الكلل ..... ومن يكن منتصرا بالله لا يذل
avatar
dezner
Master
Master

ذكر عدد المساهمات : 9763
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 25/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف KAZKOZA في الخميس أغسطس 06, 2009 12:02 am

gameeeeeeeeela .. thanxxxx :hat:
avatar
KAZKOZA
V.I.P
V.I.P

انثى عدد المساهمات : 2223
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 27/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف ahmed elmansy في الخميس أغسطس 06, 2009 12:56 am

و على راي المثل كتاب حياتي يا عين مشفت زيه كتاب
اشطه يا ابو محمود
avatar
ahmed elmansy
من اهم اعضاء المنتدى
من اهم اعضاء المنتدى

ذكر عدد المساهمات : 1035
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 27/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف dr teeth في الخميس أغسطس 06, 2009 1:12 am

MiSHMISH كتب:يجب ان يحمل هذا الكتاب بين طياته معلومات وقيم ومبادىء تورثها للأجيال القادمه ..
التوبيك حلو اوي ومعانيه جميله
مرسي دكتور احمد


شكرا جدا جدا على الرد ....

و يا رب يكون عجب حضرتك ..
avatar
dr teeth
Professional

ذكر عدد المساهمات : 4978
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف dr teeth في الخميس أغسطس 06, 2009 1:13 am

bossy كتب:حلو قوى يا دوك
ومعانيه اجمل
تسلم

شكرا على الرد يا bossy
avatar
dr teeth
Professional

ذكر عدد المساهمات : 4978
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف dr teeth في الخميس أغسطس 06, 2009 1:15 am

dezner كتب:حلو أوى يا طحمودى بجد

تسلم

منور الموضوع يا عطااااااااااار. ..

و واحشنى اوى والله ..
avatar
dr teeth
Professional

ذكر عدد المساهمات : 4978
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف dr teeth في الخميس أغسطس 06, 2009 1:15 am

KAZKOZA كتب:gameeeeeeeeela .. thanxxxx :hat:

شكرا جدا على رد حضرتك ...
avatar
dr teeth
Professional

ذكر عدد المساهمات : 4978
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف dr teeth في الخميس أغسطس 06, 2009 1:17 am

ahmed elmansy كتب:و على راي المثل كتاب حياتي يا عين مشفت زيه كتاب
اشطه يا ابو محمود

الفرح فيه سطرين ... والباقى كله عذااااااااب ..

ايه يا عم حسن؟؟؟ lol lol


منور يا ابو المناس....
avatar
dr teeth
Professional

ذكر عدد المساهمات : 4978
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف ahmed elmansy في الخميس أغسطس 06, 2009 1:20 am

ايه سبني اطلع مواهبي
avatar
ahmed elmansy
من اهم اعضاء المنتدى
من اهم اعضاء المنتدى

ذكر عدد المساهمات : 1035
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 27/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف omayma في الخميس أغسطس 06, 2009 9:18 am

حلو اوى الموضوع يا د/ تيس
انت اللى كاتبه صح
avatar
omayma
Master
Master

عدد المساهمات : 8573
تاريخ التسجيل : 30/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف ???? في الخميس أغسطس 06, 2009 9:29 am

و توخى الحذر من ان تكرر ما تفعله كل يوم ..حتى لا تكرر نفس الكلمات فى كل صفحه
فتصيب القارىء بالملل والرتابه ..مما يدفعه للأنصراف عن قراءه كتابك..

موضوع راائع يا تيس lol

????
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف dr teeth في الخميس أغسطس 06, 2009 1:23 pm

mima كتب:حلو اوى الموضوع يا د/ تيس
انت اللى كاتبه صح

ايون ...

و شكرا جدا على رد حضرتك ...
avatar
dr teeth
Professional

ذكر عدد المساهمات : 4978
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف dr teeth في الخميس أغسطس 06, 2009 1:26 pm

Dark M كتب:و توخى الحذر من ان تكرر ما تفعله كل يوم ..حتى لا تكرر نفس الكلمات فى كل صفحه
فتصيب القارىء بالملل والرتابه ..مما يدفعه للأنصراف عن قراءه كتابك..

موضوع راائع يا تيس lol

تيس .....

ماشى ... ماشى ..

غلطاتك بتكتر معايا يا محلاوى ...

انت مش عارف ان اسمى احمد ... :cryyy: :cryyy:

مشكرين على الرد يا واد ...
avatar
dr teeth
Professional

ذكر عدد المساهمات : 4978
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف Dr/Asmaa في السبت أغسطس 08, 2009 5:10 pm


حلو اويييييييي
تسلم
avatar
Dr/Asmaa
V.I.P
V.I.P

انثى عدد المساهمات : 1911
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 30/12/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف Dr.R في السبت أغسطس 08, 2009 6:19 pm

إيه الحلاوه ديه والله إنت باشا
والله العظيم باشا
avatar
Dr.R
V.I.P
V.I.P

انثى عدد المساهمات : 1932
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 01/02/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف snowhite في السبت أغسطس 08, 2009 11:27 pm

كالعادة طبعا جااااااااااااااااااااااااااااااااامد
avatar
snowhite
عضو فضي
عضو فضي

انثى عدد المساهمات : 538
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 13/03/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف dr teeth في الأحد أغسطس 09, 2009 1:09 am

Dr/Asmaa كتب:
حلو اويييييييي
تسلم

شكرا على الرد يا د. اسماء ........
avatar
dr teeth
Professional

ذكر عدد المساهمات : 4978
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف dr teeth في الأحد أغسطس 09, 2009 1:11 am

Dr.R كتب:إيه الحلاوه ديه والله إنت باشا
والله العظيم باشا


ههههههههه

باشا مره واحده ...
ده انا مفلس ...

يسمع من بوئك ربنا ...

متشكرين على الرد الجميل ده ...
avatar
dr teeth
Professional

ذكر عدد المساهمات : 4978
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: صفحات الكتاب .......

مُساهمة من طرف dr teeth في الأحد أغسطس 09, 2009 1:14 am

snowhite كتب:كالعادة طبعا جااااااااااااااااااااااااااااااااامد
شكرا على الرد الجميل ده...
avatar
dr teeth
Professional

ذكر عدد المساهمات : 4978
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 02/03/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى