مُنتدى طلاب أسنان المنصورة
مرحبا بك فى منتدى طلاب اسنان المنصورة---senanko--- نتمنى ان تستمتع معنا بوقتك و تستفيد و تفيد و اهلا بك عضوا دائما بيننا

يا ترى إمتى 1 + 1 = 1 ؟؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

default يا ترى إمتى 1 + 1 = 1 ؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف dr.ahmedilwn في الخميس يوليو 09, 2009 8:20 pm

متى يكون 1 + 1 = 1؟؟؟؟




ياترى لما شوفت السؤال اجابتك كانت ايه قبل ما تشوف الاجابة ؟؟

توقعت يكون ايه لغز ؟؟

قصة ؟؟

درس ؟؟

واجابتك عن السؤال دا ايه ؟؟



؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أتــــوقــــــــــع إن هى تتحــــــقق عنــــــــدما

عندما

يكون الإخوة على قلب واحد

وعندما

تجتمع كلمة المسلمين جميعا على الحق

عندما

تستطيع تطبيق المثل القائل (الصديق عند الضيق)

عندما

نكف عن التناحر لاتفه الأسباب

وعندما

نكف عن متابعة عيوب الآخرين

عندما

يكون المسلم أخا حقيقيا للمسلم يحب له ما يحب لنفسه

عندما نرى الأمر بالمعروف والنهى عن المنكر مطبقا

عندما

يكون كلا الزوجين حريصا على الأخر

عندما

نرى الأب يهتم بكل صغيرة وكبيرة في حياة أبنائه

عندما

نرى الأم وقد كرست حياتها لخدمة أبنائها

عندما

نرى الإسلام مطبقا كما أنزله الله


عندما



^

عندما



^

عندما



^

عندما




^



"تحب لاخيك ما تحبه لنفسك "


ياترى هنلاقى حل المعادلة على أرض الواقع ؟ ؟؟؟؟
avatar
dr.ahmedilwn
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر عدد المساهمات : 764
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 06/12/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: يا ترى إمتى 1 + 1 = 1 ؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف MeGa في الخميس يوليو 09, 2009 8:25 pm

نظريا
فالمعادله دي
reductant equation
معادله بايزه يعني بالرياضه

بس واقعيا قد نجد حلولا لها و لكن ليست حلولا كامله للاسف
شكرا يا احمد ع الموضوع
avatar
MeGa
Master
Master

ذكر عدد المساهمات : 7750
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 28/01/2009
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.senanko.own0.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: يا ترى إمتى 1 + 1 = 1 ؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف omayma في الخميس يوليو 09, 2009 8:27 pm

شكرا يا دوك احمد
فعلا يا رب تبقى الامة الاسلامية واحدة بقى
avatar
omayma
Master
Master

عدد المساهمات : 8573
تاريخ التسجيل : 30/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: يا ترى إمتى 1 + 1 = 1 ؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف heba في الخميس يوليو 09, 2009 8:49 pm

شكرا جدا ع التوبيك دة
بس متهيالى صعب المعادلة دى تتحقق فى الزمن دة
بس مش مستحيل يعنى
avatar
heba
Master
Master

انثى عدد المساهمات : 8610
العمر : 26
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 23/06/2009
دعـــــــــــــــــاء : لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: يا ترى إمتى 1 + 1 = 1 ؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف dr.ahmedilwn في الخميس يوليو 09, 2009 8:50 pm

mega كتب:نظريا
فالمعادله دي
reductant equation
معادله بايزه يعني بالرياضه

بس واقعيا قد نجد حلولا لها و لكن ليست حلولا كامله للاسف
شكرا يا احمد ع الموضوع


هههههههههههههه

إنت علشان فى هندسة هتكلم إنجليزى علشان مفهمش

شكرا لمرورك يا حبيييييبى إتك على حبيبى ديه هه
avatar
dr.ahmedilwn
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر عدد المساهمات : 764
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 06/12/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: يا ترى إمتى 1 + 1 = 1 ؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف dr.ahmedilwn في الخميس يوليو 09, 2009 8:51 pm

mima كتب:شكرا يا دوك احمد
فعلا يا رب تبقى الامة الاسلامية واحدة بقى


شكرا لمرورك الجميل يا ميما
avatar
dr.ahmedilwn
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر عدد المساهمات : 764
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 06/12/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: يا ترى إمتى 1 + 1 = 1 ؟؟؟؟؟

مُساهمة من طرف dr.ahmedilwn في الخميس يوليو 09, 2009 8:53 pm

bossy كتب:شكرا جدا ع التوبيك دة
بس متهيالى صعب المعادلة دى تتحقق فى الزمن دة
بس مش مستحيل يعنى

هيا مش صعبة و الله هو كل واحد لو عمل الحاجة اللى تخصه من اللى فوق هنوصل

ميرسى على ردك الجميل
avatar
dr.ahmedilwn
عضو ذهبي
عضو ذهبي

ذكر عدد المساهمات : 764
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 06/12/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى