مُنتدى طلاب أسنان المنصورة
مرحبا بك فى منتدى طلاب اسنان المنصورة---senanko--- نتمنى ان تستمتع معنا بوقتك و تستفيد و تفيد و اهلا بك عضوا دائما بيننا

*--*--*AsSsNaN CaFe *--*--*

صفحة 20 من اصل 21 الصفحة السابقة  1 ... 11 ... 19, 20, 21  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

default رد: *--*--*AsSsNaN CaFe *--*--*

مُساهمة من طرف *ghada* في الخميس يوليو 09, 2009 1:26 pm

اسئلة جامدة خالص يا منة واجاباتك عسولة خالص يا حبيبتى
اكيد هاتكسبى طبعا :hhhh:

*ghada*
عضو فضي
عضو فضي

مُساهمة من طرف Greesha في الخميس يوليو 09, 2009 7:46 pm

manOoOsa كتب:
1:ايه هدفك في الحياة وناوي تعمل ايه علشان تحققه؟
انا هدفي ان انا ابيض وجه ابويا وامي اكون الإنسان والإبن اللي هما بيحلمو بيه من قبل ما حتى يتجوزا اكون دكتور ناجح ومأمن حياتي وحياة اسرتي وحياة عيلتي كلتها بإذن الله2:لو جت مصلحتك قدام مصلحة واحد صاحبك بتحبه جدا ....هتختار مصلحتك ولا صداقتك؟؟؟
اولا صداقاتي بجد مش بتنتهي بالسهولة دي ولو صحبي مستعد يخسرني عشان مصلحة >> ميبقاش صحبي بس انا عموما مش هستنى احطه تحت الإختبار ده لإن انا بطبعي مش بحب اخسر حاجة فا ف الغالب هتنازل عن استفادتي من المصلحة دي عشان صحبي بس دي مش القاعدة الأساسية بمعنى ان ف حجات ميصحش فيها التنازل فيها لأي حد .. 3:انت شخصية جادة بنسبة كام في المية ؟وايه اكتر حاجة بتخليك تضحك من قلبك؟؟؟؟؟
انا جاد بنسبة 99% بس كلامي الناس بتحب تاخده هزار .. بتهيألي عشان اسلوبي ما علينا بس اكتر حاجة بتضحكني من القلب .. الشخصية اللي بطبيعتها دمها خفيف مش اللي بيتظارف ولا النكت ولا الحجات دي
4:في يوم من عمرك قلت عليه ده يوم تحول في حياتي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ايوا اليوم اللي عرفت فيه نتيجة السنادي بإن انا الحمد لله نجحت قلت كفاية بقى بقالي سنتين فاشل ولازم امسح الكلمة دي من قاموسي ..
5:صحيح الكلام الي بيقول اني الولد لما يتخانق مع صاحبه يبقي في معظم الاوقات بيتخانق علشان بنت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بصي هوا ف مثل بس ميصحش اقوله عشان الناس هتفهمه غلط .. مممممم بصي يا منة كلمة صحاب مش الكلمة اللي بنهديها لأي انسان نعرفه بس الصاحب الحقيقي بيتخلى عن عمره وحياته عشان يسعد صحبه والإتنين اللي يتخلو عن بعض عشان اي سبب من الأسباب كان .. مكنوش بالضرورة اصحاب >> كانو ( معارف )
6:انت حاسس ان الحياة تستاهل نعيشها وامتي الانسان لازم ياخد موقف مع نفسه ومع الي حواليه؟
من وجهة نظري الشخصية مستاهلة لإن الحياة بالنسبالي لحد ناو مش قادر استغلها عشان السبب الأسمى ف وجودها وهوا عبادة الله تعالى بالوجه اللي يرضاه واللي افترضه على عباده فا كل ما الإنسان فضل عايش كل ما كانت ليه فرصة انه يرجع لربنا ويتوب اليه عشان يعوض سنين كتير فاتت من عمره على وجه ميرضوش ربنا ... والإنسان عشان ياخد موقف مع نفسه ف حاجة غلط (( زي السجاير )) لازم يؤمن بإن الحاجة دي غلط او انه على وضع غلط وان ربنا لما رزقه عقله و ( التمييز ) رزقهومله علشان يستغلهم و لما يقع ف غلط يحاول يصححه ويرجع ل جادة الصواب مرة تانية وكون الإنسان هياخد موقف مع الحواليه ف دي مش محتاجة كلام حب الإنسان للناس اللي حواليه مش محتاجين احمد انس يفتي ف انه ازاي ياخد موقف معاهم انا الناس اللي بيحبوني لما بيشفوني بشرب سجاير بيبقو هيعيطو عشان ميرضوش النجاسة والقذارة دي ليا وانا من نظارتهم بتكسف على دمي حتى لو مرمتش السجارة ساعتها بس بتفضل نظارتهم تطاردني واحيان كتير مش بتخليني اعرف انام
7:كلمة حابب تقولها لربنا لما تزور بيته الكريم ؟؟؟؟
اعفوا عني واهديني للطريق الحق المستقيم .. 8:
ايه المكان الي تروحه بتحس فيه انك رجعت احمد الصغير الي مكنش عارف حاجة غير الطيبة والحياة البسيطة ؟
المدينة المنورة 9:
الحب في رايك ميلاد ام انتحار؟
لو كان الحب ده .. ((((( فعلا حب ))))) بيبقى اجمل ميلاد ف الدنيا .. بس غير كده ابشع انتحار يعرفه التاريخ
10:اكتر اسم لولد ولبنت بتحبهم ؟؟
اكتر اسم ولد >> هوا أحمد ,,, وبنت >>سمر ,,
ياهي روعة والقهر مالك به نصيب ,,,,, وياهي سمر والمشكلة ما تسامرني

11:لو انت ساحر ومعاك فرصة تغير خمسة من الاعضاء لشخصيات خيالية هتختار مين وليه ولايه ؟؟
هغير نفسي وابقى سبايدر مان ,, عشان بجد معجب انا بالجدع ده و السنسور بتاعه ..
وهغيرك انتي واخليكي سبايدر وومن ,, عشان نتسابق ونشوف مين هيعدي كوبري طلخا الأول وطبعا هيكون انا ..
هحول برده احمد متولي لإنكردبول هالك ,, عشان يحرم يتنرفز عشان كل ما هيتنرفز يبقى واحد ugly ..
وهحول عنين مدحت من اللون الأصفر للون طبيعي ,, عشان بجد بخاف منه لما بيبصلي ..
وبالنسبة للبيلي هحوله فان بيلي ,, عشان كان لابس تيشرت فانسترلوي ف اخر ماتش لعبناه وعشان المنصورة هتحتاجه ف الدوري الممتاز ..
12:
عندك امتحان و الصبح قبل الامتحان مامتك تعبت جامد تروح الامتحان و لا توديها المستشفي (الامتحان ده حيحدد مستقبلك زي ثانويه عامه) و مفيش غيرك في البيت ؟؟؟
لا طبعا ومن غير كلام هوديها المستشفى لإن خوفي عليها اكتر من خوفي على مستقبلي وخصوصا ان انا واثق ان ربنا هيكرمني عشان اللي انا عملته لأمي وهنجح حتى لو كنت هعيد السنة او من غير دراسة باللي انا اوردي اعرفه ..
13:موقف خلاك تقول لا ده مش انا؟؟
لما انا سقطت وقعدت افتكر شهادات التقدير اللي كنت باخدوها من السعودية و صوري اللي كانت بتنزل ف جرنال الجزيرة ومدير المدرسة لما كان بيطلعلي من اوضته مخصوص عشان يسلم عليا وانا طالع من السلم وسط اكتر من 100 طالب غير واسمي اللي كان متعلق على واجهة المدرسة ف لوحة الشرف ,, قلت ايه بس اللي انا عملته ف نفسي ده ؟؟ . 14:
موقف خلاك تقول يا رتني معرفتك لحد ف حياتك ؟
واحد سعودي كنت اعرفه وكان صحبي كنا بنخرج مع بعض وكنا ف نفس التيم وكان صحبي ف الفصل بناخد من بعض كشاكيل ولو حد وقع ف مشكلة كن صحبه بيساعده >> واكتشفت انه بيعمل حاجة بتهز عرش الرحمن من شناعتها .. 15:
لو ماشي في الشارع ولقيت خمسة جنيه هتفكر ازاي؟
ههههههههه هاخدها طبعا لإنها من اللقطة الحلال بس لو لقيت حد بيدور عليها هسأله ازا كان وقع فلوس لإنها بتحصل معايا كتير وبيبقى احساس مش ظريف ..
16:بتفكر ف بكره ولا سيبه زي ميجي يجي؟؟
لا انا ايامي علطول مترتبه ببقى عارف ان انا بكره هقصر المروحة اللي ف اوضتي او هظبط دايرة المكثف بتاعت الغسالة زي ما عملت انا كده النهاردة و عارف ان انا هروح لسايبر عشان النت فاصل واجاوب على اسئلة حضرتك واسألك وامشي وكده بس عشان انا مش من النوع اللي بينام بسرعة فا بعض افكر هعمل ايه بكرة لحد ما اعرف انام
17:معاك ورقة وقلم اكتب اسامي اصحابك واكتب كلمة جمب كل واحد فيهم وليك حق تحديد الكمية ؟؟
هقولها لصديق عمري محمد شويطر واللي اتوفى يوم 28/8/2008 بحادثة عربية وحشتنييي اوي وبجد لما شفت بيتك السنادي ف السعودية افتكرت كل الأيام اللي جتلك فيها عشان ننزل مع بعض ربنا يرحمك يا محمد ويسكنك فسيح جناته ويغسلك بالماء والثلج والبرد وينقيك من الخطايا كما ينقى الثوب الأبيض من الدنس واخوك احمد ف عنيا الإتنين هبقى صاحبه واخوه الكبير ويارب اجمعنا ف جنتك زي ما جمعتنا ف دنيتك 18:
اصعب كلمة اسف قلتها كانت لمين وليه ؟
قلتها ل ماما لما عرفت ان انا بشرب سجاير19:

:haha:

عدل سابقا من قبل Greesha في الخميس يوليو 09, 2009 8:46 pm عدل 1 مرات
Greesha
V.I.P
V.I.P

ذكر عدد المساهمات : 1759
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.facebook.com/profil#/profile.php?id=526194798&ref

مُساهمة من طرف Greesha في الخميس يوليو 09, 2009 7:47 pm

اكتر فيلمين بتحب تتفرج عليهم واحكيلنا قصتهم؟
فلم serendipity ل John Cusack and Kate Beckinsale بيحكي عن اتنين اتقابلو صدفة لما كانو بيشترو gloves للشتا ف اختاروا مع بعض واحدة لونها اسود وكانو هما الإتنين عايزين نفس اللون وبتتوالى الصدف لحد ما جم يودعو بعض ف اول يوم قالها انا عايز اعرفك اديلي نمرتك وعنوانك قامت مطلعة خمسة دولار باين وكتبت عليهم عنوانها ورقمها وراحت اشترت بيها حجات وقالتله بص لو الخمسة دولار دي وقعت ف ايدك يبقى احنا لينا نصيب مع بعض ف تعدي السنين لحد ما يجي يوم جوازه مع واحدة تانية ويلاقي الخمسة دولار ويفكس للي كان رايح يتجوزها ويتصل عليها و بس ف طبعا حجات اكتر تشويق من اللي انا قلته بس بجد ده فلم على ضمانت جارجوش ..
الفلم التاني titanic واللي طبعا مش محتاج اتكلم عنه لإن ده واخد افضل فلم سينمائي ف التاريخ وانا اللي بيعجبني فيه قصة حب حلوة اوي ما بين اتنين من طبقات مختلفة جدا ف المجتمع وحب لفترة قصيرة وخلاه يضحي بحياته وعمره عشان الإنسانة اللي حبها

20:عايزين نشوف اخر مسج جالك ع موبايلك ؟؟
hello .... how r u ? i'm soo sorry ya a7med 3la sbe7 alah 3'alb sa7abti t7eb n3adi ba5edha nhar wzid mechin lel b7ar ...bye bye mobilate b2a مكتوبة كده بالظبط21:ايه التجربة الي نفسك تجربها ؟؟
اجيب امتياز ف الكلية
22:في كل حاجة ف حياتنا في اول مرة كلمني عن اول مرة تروح المدرسة واول مرة تتعور وانت صغير واول مرة تحب واول فيلم دخلته واول سفرة ليك واول يوم ف الجامعة واول مرة تفارق حد واول مرة تكتب خواطر واول هدية جتلك واول هدية جبتها واول يوم ف العيد ؟؟
اهئ اهئ كل ده .. ماشي اول مرة اروح المدرسة بابا ضحك عليا وقالي يلا عشان نتصور محمد اخوك هيتصور قبلك ,,,, واول مرة اتعور فيها وانا صغير حصان ف منتزه ف المدينة المنورة داس عليا عشان اللي سايقه كان بيفكر ف حبيبته الظاهر .. واول حب كان عندي 10 سنين وحبيت واحده عندها 19 سنة عشان كانت شبه ميج ريان بس اول قصة حب ليا حكتها ل ميرو ف الكافي اللي فات ... . واول فلم ادخله ف حياتي كان آسف على الإزعاج السنة اللي فاتت. . . . . ,, واول سفرية ليا مش فاكرها عشان كان عندي 3 سنين بس اكيد كانت جامدة فحت وقعدت اعيط خايف من الطيارة برشا واول يوم ف الجامعة كان معايا كشكول وكتبت محاضرة فيسيولوجي حلوة اوي وبالألوان كمان وكنت راضي عن نفسي ف اليوم ده اوي واول مرة افارق حد هيا المرة اللي فارقت فيها اول واحدة حبتها .. واول مرة اكتب خواطر لما كنت ف بيت جدتي وكتبت خاطرة حلمت بيها وكنت كتبتها على المنتدى بس مش فاكر سمتها ايه بس هيا دي اكتر خاطرة قريبة مني عشان سؤال 24 واول هدية كان نص ورقة ربع جنيه مكتوب عليها لواحد فرحت اوي بصداقته واول هدية جبتها كانت برفيوم لواحدة كنت اعرفها السنة اللي فاتت بس انجلعت ولله الحمد والمنة واول يوم انا فاكره للعيد كنت لابس جلابيه و طاقية بيضة كنت وكنت عسول خالص مالص
23:ايه اكتر سؤال احرجك في حياتك؟؟
بتحبني ؟؟ ولا 24:
اكتر خاطرة عجبتك لحد هنا واكتر خاطرة كتبتها قريبة منك او عزيزة عليك؟؟
هيا كانت خاطرة لأوشي بس مش فاكر والله اسمها و اكتر خاطرة قريبة مني مذكور اعلاه
25:حكمتك ف الحياة ايه؟
هكونا متاتا .. (مفيش مشكلة) .. حكمة نغمها لذيذ هكونا متاتا انسى الماضي اللي يغيظ انساه والمستقبل اديه كل التركيز هذا هوا البهريز السلفافيس هكونا متاتا
26:دلوقتي اتخيل معايا انت بابا وعندك اطفال صغيرين (بنت او ولد)ايه هيكون رد فعلك ف كل موقف من ده :
-لقيت ولد بيضربه جامد هتعمل ايه مع الولد ده هفرقهم واعرف مين الغلطان لو كان ابني هاخده واعرفه ان اللي عمله غلط اما بقى لو حبذا كان التاني هقوم شايله من قفاه وموديه لأبوه واتكلم معاه كلام راشدين عشان لو شفت المنظر ده تاني ردة فعلي مش هتكون كويسة
- عنده مشكلة وخايف يصارحك بيها هقوله ان انا مش ضروري اعرف المشكلة لإنها ممكن تكون حاجة تخصه بس هبقى سعيد لو كلمني فيها من ابن لأبوه وصاحبه وان انا واثق من تربيتي ليه وعارف انها لو حاجة غلط هوا هيصلحها ولو مشكلة واثق من انه اد حلها
- عنده عادة سيئة زي الكدب مثلا هتتصرف معاه ازاي خطوة بخطوة طبعا على حسب سنه لو كان صغير هقوله يا بابا الكدب بيودي النار وبيزعل ربنا ومش حاجة كويسة ولو بعد كده اتمادى برضه ف الكدب هبدأ اعاقبه اضربه على ايده مكلموش احرمه من البلاي ستيشن ويكون خلال ده برضه كلام بإن الكدب عيب لحد ما يعرف ان اللي بيعملو ده غلط بس ان شاء الله مش هيكون بيكدب ولو كان كبير هقوله انه لما بيكدب عليا هيضحك على مين ؟؟ عليا ؟؟ طب على ربنا ؟؟ وان انا مستعد اسمعه واعرف ليه هوا شايف نفسه مضطر انه يكدب عليا
-خلاص هينام وطلب منك تحكيله حكاية هتحكيله ايه (الحكاية كلها كلها)

هوا انا مش فاكر القصص اللي ماما كانت بتحكيهالي بس انا هستعين بمامته وهبقى احكيله واكيد انا هبقى عارف هوا بيحب يسمع ايه قبل ما ينام .. ساعتها يعني
27:لو عايز تكون بطل لفيلم كرتون تحب تكون مين وليه؟؟
سبايدر مان عشان ايجي ولا مش فاكر كان اسمها ايه تحبني وعشان انا بحب الجدع ده بجد زي اخويا عمرو
28:لو اديتك ورقة بيضة وقلم وقلتلك ارسم .. هترسم ايه؟؟
ممممممممم هرسمك
:mmmm: 29:
ايه نقطة ضعفك وايه نقطة قوتك ؟
نقطة ضعفي هيا الإنسانة اللي هحبها وف نفس الوقت هيا نقطة قوتي
30: بتتأثر بأى حكايه وتاخد فكرة منها ولا بتمر كده وخلاص
بتأثر بحكاوي الناس اللي بتموت على معصية بحاول اتعظ منها وربنا يخلي اخر عهدنا بالدنيا لا اله الا الله31:
جريشة انا محتاجه اقولك كلمتين .. الصراحه انا كنت ع علاقة حب قبل معرفك .. ان ان ااان
قبل ما دماغك تروح للمحله وترجع .. الكلام ده بعتهولك معايا خطيبتك اللى بكره فرحكم
ف ضوء الحاله المزاجيه المناسبه للظروف السابقه .. اختر
(( هتنشن وتهد كل حاجه وتفركش الليله ))
((هتتفهم الموقف وتعديها .. مهو برده من حقها انها كانت تحب ما انت كمان كنت بتحب قبلها ))
(( هتعديها ع مضض وتمم الجوازه .. بس بعديها هتذل اللى خلفوها وهتشك فيها ف الرايحه والجايه ))
لا طبعا هختار ان انا اعديها واتفهم الموقف عشان فعلا كان من حقها تحب زي ما انا حبيت قبلها وانتي نفسك قولتيها لما انا سألتك عندك استعداد ترتبطي بإنسان حب قبلك ..

واخيرا
31:الهارد عندك كام جيجا ؟؟ ههههههههههه 640 جيجا ههههههههه بسم الله ما شاء الله
وخلاص كده فرفرت

عدل سابقا من قبل Greesha في الخميس يوليو 09, 2009 8:38 pm عدل 2 مرات
Greesha
V.I.P
V.I.P

مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

مُساهمة من طرف Greesha في الخميس يوليو 09, 2009 7:52 pm

ههههه وانت اكتر والله يا نبيه ,,, هوا الظاهر تامر قصده انه هوا مستعد يغير اسمه عشانها بتهيألي اصل انا والله يا مان مركزتش ف السونج دي انا سمعت الألبوم مرة واحدة وبقيت مش بسمع الا سونج واحلم طول اليوم بس لما ازهق منها هسمع السونج اللي انت عايزها وهبقى اقولك

عدل سابقا من قبل Greesha في الخميس يوليو 09, 2009 8:36 pm عدل 1 مرات
Greesha
V.I.P
V.I.P

مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

مُساهمة من طرف Greesha في الخميس يوليو 09, 2009 8:33 pm

آجود جيم منة ربنا يعني ويعينك على اللي جاي ..
1- منة انتي قريبة من ربنا بنسبة اد ايه ؟؟

2- انتي بيدلعوكي ف البيت بيقولولك ايه ؟؟

3- منة اي اكتر سؤال جاوبتي عليه ف امتحان شفوي او خلافه بطريقة معجبتكيش لدرجة انك كل ما تفتكري السؤال ده تعضي على شفايفك ؟؟ السؤال والإجابة ؟؟

4- منة مصروفك اد ايه ؟؟

5- ايه اكتر حاجة انتي مميزة فيها ؟؟

6- يا ترى يا منة انتي بتاخدي بالك من صحتك بالنسبة للاكل اللي بتاكليه ولا هوبا لا لا ؟؟

7- منة معرفتيش لسة ايه رأيك ف جريشة ؟؟؟ محاسن ومساوئ

8- منة لو انتي اعجبتي بواحد وجالك واحد تاني كنت اعجبتي بيه هتسيبي اللي انت معجبة بيه ناو وترجعي للماضي ولا تفكري ف الحاضر كونك معجبه ناو بواحد غير الواحد اللي انتي كنتي معجبه بيه ؟؟

9- منة قوليلي اي اجمل حاجة ف قصة الجميلة والوحش ..

10- لو اكتشفتي غلط ف اللبس اللي انتي لابساه ومكنتيش واخده بالك من الغلط ده هتعملي ايه ؟؟

11- منة ايه تعريفك للبرستيج ؟؟

12- منة ليكي ف الإتكيت ؟؟ بمعنى مثلا لو انتي ف مطعم والأكل معجبكيش ازاي توصلي للشيف ان الأكل معجبكيش ؟؟

13- منة السؤال ده مش هزار لو هتجيبي تورته لحد بتعزيه اوي هتجبيله من ( البارون - لافوار - اورينتال ) ؟؟ بجد فكري ف السؤال قبل ما تجاوبي ..

14- اي اكتر تصرف جرئ عملتيه ف حياتك ؟؟

15-لما اتقالك بحبك قبل كده كانت ايه ردة فعلك بالظبط ؟؟

16-منة اخوكي بيشتغل ايه ؟؟

17-انتي ليه مش عايزة تشتغلي ف الوطن العربي ؟

18-منوسة ايه اكتر ماركة بتحبيها ف اللبس الحريمي ومظنش انك تعرفي ف الرجالي ؟؟ ولا ايه ؟

19-منة ايه اكتر اغنية بتحبي تسمعيها .. ؟؟ بتفكرك بحاجة معينة ؟

20-انتي لما بتشتري لبس بتعتمدي على زوقك ولا على زوق غيرك ؟؟

21- هتحبي انك تسمي عيالك ايه ان شاء الله ؟؟

22-لو خلاص اتجوزتي انسان وهوا كان عنده مشاريع اهلك مش موافقين عليها زي انه عايز يسكن برة الدقهلية او عايز يشتغل برة ... يا ترى انتي هتعملي ايه ؟؟ ولو اهلك الزموك انك تسيبه لسبب انتي مش مقتنعة بيه هتعملي ايه ؟؟

23-مين اكتر مغني بتحبي تسمعيله بارشا ؟؟

24- وايه اكتر برنامج بتحبي تشوفيه بارشا ؟؟

25-لو بقيتي انتي رئيسة جمهورية مصر العربية هتعينيني ايه ؟؟؟ ولا جريشة هيتفكس ؟؟

26-منة لو قلتلك ف مجموعة الأفلام اللي عندك على الجهاز عايزك تديلي فيلم >>> هيكون ايه ؟؟ ( اجنبي )

27-منة انتي ممكن تاخدي خطوة عشان تقولي لإنسان انك بتحبيه ؟؟ هتعملي ايه ؟

28-منة ايه اول حاجة هتطبخيها لسعيد الحظ ... عريسك ؟

29-ايه اكتر حاجة بتخافي منها ؟؟

30- ايه القصص اللي بتحبي تقرأيها ؟؟

31 منة انتي مثقفة اقدر اكلمك ف تاريخ الدول ولا ف صناعة معينة ولا انتي ليكي مجال معين للثقافة بتحبي ترتوي منه كل فترة ؟

32-ايه تقييمك لحياتك ؟

33-وايه تقييمك لمبادئك ؟؟

34-منوسة ايه اكتر حاجة بتخليكي سعيدة ؟؟

35- منة انا زوقي ف اللبس ... ( ضعيف - مقبول - جيد - جيد جدا - ممتاز ) ؟؟

36- وانتي زوقك ... ( ضفيف - مقبول - جيد - جيد جدا - ممتاز ) ؟؟

37-لو دخلتي عند دكتور شفوي وسألك لون شرابك ايه (( وساعتها لو كنتي لابسة شراب )) هتبصي تشوفي لونه ايه ولا انتي هتكوني عارفاه ؟؟

38-منة انتي حددتي اهدافك للسنة اللي جاية ؟؟ ناوياها ازاي ؟

39-منة ايه اجمل حلم حلمتيه وانتي نايمة ؟؟

40- اخر سؤال بقى .. لو علاقتك بإنسان ,, هتهدد علاقتك بناس تانية انتي حابه وجودهم ف حياتك هتتصرفي ازاي ؟؟؟

كان معاكي جريشة .. من برنامج افتحلنا قلبك .. وابقي قابليني ف الحلقة اللي جاية ..
Greesha
V.I.P
V.I.P

مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

مُساهمة من طرف manOoOsa في الجمعة يوليو 10, 2009 3:07 am

آجود جيم منة ربنا يعني ويعينك على اللي جاي
يااااااااااااااااااااااااااااااا رب ..
1- منة انتي قريبة من ربنا بنسبة اد ايه ؟؟
قريبة منه بالدرجة الي تخليني اخاف من غضبه ف كل حاجة بعملها واتمني رضاه
2- انتي بيدلعوكي ف البيت بيقولولك ايه ؟؟
كتير بس الي الاغلب منوسة
3- منة اي اكتر سؤال جاوبتي عليه ف امتحان شفوي او خلافه بطريقة معجبتكيش لدرجة انك كل ما تفتكري السؤال ده تعضي على شفايفك ؟؟ السؤال والإجابة ؟؟
العضوية الدكتور مكنش سمعني اساسا مع اني كنت بقول نفس الكلام الي بيقوله والسؤال كان ازاي اجيب السلسليك من البنزويك
احبطت بصراحة غير ان اصلا الشفوي بيلبخني

4- منة مصروفك اد ايه ؟؟
الي يكفيني الحمد لله
5- ايه اكتر حاجة انتي مميزة فيها ؟؟
هههههه رسم الدوبي
والفول بعمل اجمد طبق فول ف الدنيا

6- يا ترى يا منة انتي بتاخدي بالك من صحتك بالنسبة للاكل اللي بتاكليه ولا هوبا لا لا ؟؟
لا هوبا طبعا

7- منة معرفتيش لسة ايه رأيك ف جريشة ؟؟؟ محاسن ومساوئ
لا مازال قيد البحث والتمحيص
وده ع فكرة اخر سؤال هرد عليه ف الكافيه

8- منة لو انتي اعجبتي بواحد وجالك واحد تاني كنت اعجبتي بيه هتسيبي اللي انت معجبة بيه ناو وترجعي للماضي ولا تفكري ف الحاضر كونك معجبه ناو بواحد غير الواحد اللي انتي كنتي معجبه بيه ؟؟
ع اعتبار ان قلبي ميكروباص
لما بتعجب بحد بجد يبئا انت اكيد نسيت كل الي فات
هقوله وفات الوقت وجيت دلوقت وانا مضطرة اقولك لا لا لا جيت متاخر والايام مبتستناش........

9- منة قوليلي اي اجمل حاجة ف قصة الجميلة والوحش ..
المشهد الاخير لما دموعها نزلت عليه وهو يموت وحولته من وحش لامير
واغنية سيلين اكيد

10- لو اكتشفتي غلط ف اللبس اللي انتي لابساه ومكنتيش واخده بالك من الغلط ده هتعملي ايه ؟؟
عادي خالص مش هحاول الفت النظر ليه لغاية اقرب فرصة هرجع البيت
11- منة ايه تعريفك للبرستيج ؟؟
احترام الناس وتقديرهم ليك
12- منة ليكي ف الإتكيت ؟؟ بمعنى مثلا لو انتي ف مطعم والأكل معجبكيش ازاي توصلي للشيف ان الأكل معجبكيش ؟؟
الاتيكيت هو احترامك للناس واصول التعامل معاهم
ههههه بالنسبة للاكل اكيد يا هكلم الجرسون او صاحب المطعم ع الي مش عجبني مع ان عمرها محصلت

13- منة السؤال ده مش هزار لو هتجيبي تورته لحد بتعزيه اوي هتجبيله من ( البارون - لافوار - اورينتال ) ؟؟ بجد فكري ف السؤال قبل ما تجاوبي ..
هختار البارون علشان البلاك فورست بتاعته
14- اي اكتر تصرف جرئ عملتيه ف حياتك ؟؟
ضربت حد بالالم
15-لما اتقالك بحبك قبل كده كانت ايه ردة فعلك بالظبط ؟؟
ولا اي حاجة
16-منة اخوكي بيشتغل ايه ؟؟
مندوب دعاية ادوية
17-انتي ليه مش عايزة تشتغلي ف الوطن العربي ؟
بحب عيلتي جدا ولو هتغرب تبئا ع فرصة تستاهل
18-منوسة ايه اكتر ماركة بتحبيها ف اللبس الحريمي ومظنش انك تعرفي ف الرجالي ؟؟ ولا ايه ؟
دايور

19-منة ايه اكتر اغنية بتحبي تسمعيها .. ؟؟ بتفكرك بحاجة معينة ؟
انت عمري
بتفكرني بمامتي

20-انتي لما بتشتري لبس بتعتمدي على زوقك ولا على زوق غيرك ؟؟
زوقي ف الشكل والاستايل
بس مناسب ولا لا اخويا واختي

21- هتحبي انك تسمي عيالك ايه ان شاء الله ؟؟
لو ولاد فهد وفيصل
لو بنات ملك ويارا

22-لو خلاص اتجوزتي انسان وهوا كان عنده مشاريع اهلك مش موافقين عليها زي انه عايز يسكن برة الدقهلية او عايز يشتغل برة ... يا ترى انتي هتعملي ايه ؟؟ ولو اهلك الزموك انك تسيبه لسبب انتي مش مقتنعة بيه هتعملي ايه ؟؟
مع احترامي ليهم مع اني متصورش ان ده ممكن يحصل بس دي حياتنا ولازم نعمل المناسب لينا وللي جاي فيها واكيد هنقعد ونتفاهم لان الحجات دي مش بتتاخد الزام او اوامر

23-مين اكتر مغني بتحبي تسمعيله بارشا ؟؟
فيروز
24- وايه اكتر برنامج بتحبي تشوفيه بارشا ؟؟
ستار اكاديمي
so u think u can dance

25-لو بقيتي انتي رئيسة جمهورية مصر العربية هتعينيني ايه ؟؟؟ ولا جريشة هيتفكس ؟
جريشة يتفكس ازاي
هيعينك امين جامعة الدول العربية

26-منة لو قلتلك ف مجموعة الأفلام اللي عندك على الجهاز عايزك تديلي فيلم >>> هيكون ايه ؟؟ ( اجنبي )
city of angle

27-منة انتي ممكن تاخدي خطوة عشان تقولي لإنسان انك بتحبيه ؟؟ هتعملي ايه ؟
لا
28-منة ايه اول حاجة هتطبخيها لسعيد الحظ ... عريسك ؟
هههه ع الفطار اكلة عائلية بحته اسمها لبخة العصفورة علشان نشوف قوته كام عصفورة
وع الغدا ملوخية

29-ايه اكتر حاجة بتخافي منها ؟؟
الخبث
30- ايه القصص اللي بتحبي تقرأيها ؟؟
قصص قصص
رجل المستحيل
وكتب عبد الوهاب مطاوع وروايات يوسف السباعي وشعر فاروق جويدة

31 منة انتي مثقفة اقدر اكلمك ف تاريخ الدول ولا ف صناعة معينة ولا انتي ليكي مجال معين للثقافة بتحبي ترتوي منه كل فترة ؟
مقدرش اقول اه عادي بحب اقري الي يشدني اني اقراه
ويجبرني اني اكمل كتابه للاخر
وبحب اتكلم مع جدي ف السياسة والدين علشان دماغه بتعجبني وبيقدر ينزل لمستويا ويرفعني لمستواه كده يعني

32-ايه تقييمك لحياتك ؟
دافيه اكتر من انها منظمة
33-وايه تقييمك لمبادئك ؟؟
بتوجهني اكتر من انها بتقيدني
34-منوسة ايه اكتر حاجة بتخليكي سعيدة ؟؟
اني اعمل حاجة ولو بسيطة تفرح اخواتي او عيلتي
35- منة انا زوقي ف اللبس ... ( ضعيف - مقبول - جيد - جيد جدا - ممتاز )؟؟
جيد جدا
36- وانتي زوقك ... ( ضفيف - مقبول - جيد - جيد جدا - ممتاز ) ؟؟
مش انا الي احدد
بس ممكن نقول جيد

37-لو دخلتي عند دكتور شفوي وسألك لون شرابك ايه (( وساعتها لو كنتي لابسة شراب )) هتبصي تشوفي لونه ايه ولا انتي هتكوني عارفاه ؟؟
اكيد ده سؤال نفسي بحت صح
هقوله اشطا يا دوك
اكيد دكتور فاضي حتي لو عارفة مش هرد عليه

38-منة انتي حددتي اهدافك للسنة اللي جاية ؟؟ ناوياها ازاي ؟
اهدافي للسنة الجاية هي نفسها لعمري ازاي اعرف اكون مبسوطة وراضية عن نفسي وربنا راضي عني
39-منة ايه اجمل حلم حلمتيه وانتي نايمة ؟؟
اني كنت ف الكعبة وشوفت هناك مامتي قاعدة جمبها روحتلها بستني من راسي وادتني كلمة الله دهب وسبتني ومشيت صحيت يومها مبسوطة الحمد لله
40- اخر سؤال بقى .. لو علاقتك بإنسان ,, هتهدد علاقتك بناس تانية انتي حابه وجودهم ف حياتك هتتصرفي ازاي ؟؟؟
مش فاهمه اوي ازاي تهدد بس هي حاجة واحدة معروفة
ناس بحبهم يعني باقيه عليهم يعني عمري ماذيهم
ولا اعمل حاجة تزعلهم
مش محتاجة سؤال
tooth
manOoOsa
عضو ماسى
عضو  ماسى

انثى عدد المساهمات : 861
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

مُساهمة من طرف manOoOsa في الجمعة يوليو 10, 2009 3:42 am

عمرو هههههه اصلك بتقول دي اقل حاجة عند منوسة بقولك شكرا يعني
نبيه اطلاقا طلخا مش اسم بنكتبه ده وطن بنتفسه
غادة منورة يا هارتيي الكافيه
:okok:
manOoOsa
عضو ماسى
عضو  ماسى

مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

مُساهمة من طرف mora في الجمعة يوليو 10, 2009 5:57 am

3gbany y grgo0o0sh van beialy de lol lol....mt5leeha van persie a7san:D

nice ques&ans....mano0sa w greesha....go on
mora
من اهم اعضاء المنتدى
من اهم اعضاء المنتدى

ذكر عدد المساهمات : 1105
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

مُساهمة من طرف a7mad seif في الجمعة يوليو 10, 2009 9:01 am

ايه الحلاوة دى يا شباب جووووووووووووووووووووووووووو اون

منوسة اسئلتك حلوة واجباتك مقنعة الى حد ما بس وحياتك بلاش تتهربى

واد جريشة خد بالك منة مش سهلة lol lol lol

بس اكييييييييييييييييييييييد ارحم من اوشى الله يمسيها بالخير lol lol
a7mad seif
V.I.P
V.I.P

ذكر عدد المساهمات : 1949
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

مُساهمة من طرف manOoOsa في الجمعة يوليو 10, 2009 11:54 pm

1:معيار جمال البنت ايه؟
2:ايه اول انطباع بياخدوه الناس عنك ؟
3:سؤال كان نفسك اسالهولك ايه هو وجاوب عليه؟
4:اصعب كلمة لا اتقالتلك او انت قلتها ؟
5: اول انطباع اخدته عن كل الي جايين دول:
واهدي لكل واحد فيهم اغنية
عمرو البيلي
احمد نبيه
احمد سيف
احمد السعداوي
احمد المتولي
دادو
رنا
اوشي
ميرو
منوسة
6:لو خيروك بين انك ترجع الزمن وتحافظ ع قصة حب قديمة ولا تستني قصة حب جديدة هيكون ايه هو اختيارك وليه؟
7:اكتر اكلة بتحب مامتك تتطبخهالك ؟
8:لو مدخلتش اسنان كنت تتمني تدخل ايه؟
9:امتي البنت ممكن تنزل من نظرك؟
10:انت داخل امتحان شفوي ودكتور قالك انت متسواش علشان موقف حصل ايه هيكون رد فعلك؟
11:بتحس بايه وانت بتشرب السجاير ,, وليه مش بتبطلها هل لانك مش عايز ولا لانك مش قادر .. ؟؟
12:- انت غيور بنسبة كااام ....
13:-تحب .. تحب لمجرد انك تحب و تعيش اللحظه يعنى انت الولد اللى ميقدرش يقعد من غير بنت تقله ياعمرى وياحياتى
ولا يوم ماتحب وتقول انا بحب .. يكون حب بجد .. يعنى سايبها بظروفها .. مش خلاص انا اتخنقت ولازم احب ..
مالناس كلها بتحب .. والصيف جه وعايزين نقضيها بقه .. شكلك مش فاهم يانصه ..
14:بتؤمن بالصدفة ؟قول موقف ؟
15:لو يوم راجع البيت متنرفز قومت ضارب مراتك الم المهم انت غلطان بس كنت عصبي وهي طبعا اخدت شنطتها وراحت ع بيت الست الوالدة روحت تصالحها (معلومة صغنونة انت بتموت فيها)وشرطها الوحيد انها تديك نفس الالم الي ضربتهولها او تطلقها هتختار ايه يا باشا وليه ؟؟
16:بص فوق لاجابتك تاني لو وافقت فرضا وجاي ومستني تضربك الالم وخلاص مستني ......وقالتلك متهونش عليا هتحس بايه ؟؟
17:ايه الرد الي انا رديته ع اسئلتك وحسيت انك مش مقتنع بيه؟
18:اجمد اتنين دخلو الكافيه لغاية دلوقتي ؟
19:ادامك فرصة تاخد خمسة من الدفعة او المنتدي لرحلة ف المملكة لمدة انت تحددها هتاخد مين وفين وهتعملو ايه ؟؟
20:اجمل اغنية سمعتها لعمرو دياب؟؟
21:اكتر مرة حسيت فيها انك وحيد؟
كفاية كده

manOoOsa
عضو ماسى
عضو  ماسى

مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

مُساهمة من طرف mora في السبت يوليو 11, 2009 4:00 am

agmad game wllahy....perfect mano0sa&greesha
mora
من اهم اعضاء المنتدى
من اهم اعضاء المنتدى

ذكر عدد المساهمات : 1105
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

مُساهمة من طرف Greesha في السبت يوليو 11, 2009 7:47 pm

manOoOsa كتب:1:معيار جمال البنت ايه؟
ممممم اهتمامها بنفسها وثقتها ف زوقها و ثقافتها واستغلالها ليها ...
2:ايه اول انطباع بياخدوه الناس عنك ؟
والله هما اللي مفروض يجاوبه بس هوا انطباع كويس جدا عشان انا مرة قعدت مع واحد ف صيدلة اكلينك صديق ابن عمتي مرة واحدة .. بعدين قابلته بعد سنة و شوية ولقيته لسة فاكرني وبيسألني على حجات كنت كلمته فيها لما قعدت معاه فا الحمد لله الإنطباع عني بيبقى كويس ..
3:سؤال كان نفسك اسالهولك ايه هو وجاوب عليه؟
مفيش حاجة معينة والله
4:اصعب كلمة لا اتقالتلك او انت قلتها ؟
متقالتليش ولا انا قلتها ممممم اصعب كلمة من وجهة نظري .. انت عار !!!5: اول انطباع اخدته عن كل الي جايين دول:
واهدي لكل واحد فيهم اغنية
عمرو البيلي انسان طيب جدا وبيحب الضحك والبلاي ستيشن والمنافسة مع احمد نور ( انا شارب سجارة بني - واحد معرفهوش )
احمد نبيه واحد عارف مصلحته فين وبيسعى لتحقيقها وعارف فعلا يتصرف امتى وازاي ...(plz don't stop the music - rihanna
احمد سيف بيبو بوي الماو ده عنده طاقة هائلة جواه مش عارف يستغلها ازاي بس بتبان اوي ف ردة فعله على مواقف معينة .. ( انا مش عارفني __ >>عبد الباسط حمودة )
احمد السعداوي اول واحد عرفته ف الشكشن انسان مهذب جدا ودماغه حلوة وهادي ( بتهته ف الكلام > ام تي ام )
احمد المتولي ههههه مان عصبي فحت وبيتنرفز بسرعة بس طيب بارشا من جوا ( كفي نفسك __ مش فاكر اسمه )
دادو اكتر بنت عرفتها بتثق ف نفسها , دمها خفيف وجريئة ( you - evanescence )
رنا طيبة اوييييييييييي لدرجة كبيرة جدا وعلى نياتها وبنت مجدعة اكتر من صحاب كتير اولاد اعرفهم ..( طبيب جراح - جورج وسوف )
اوشي انسانة مرحة احساسها عالي جدا لما بتمسك القلم وتكتبلنا خواطرها ( خليك فاكرني- دياب )
ميرو هوا انا معرفتش عن ميرو الا اجابات اسئلتي ف الكافي اللي فات بس هيا انسانة كويسة وتلقائية ( الا صلاتي ما اخليها -- مش عارف )
منوسة من اكتر البنات اللي بتتمتع بزوق عالي وستايل ومن اكتر البنات اللي دمها خفيف وواثقة من نفسها ( فُرشت رمل البحر >> كاظم )
6:لو خيروك بين انك ترجع الزمن وتحافظ ع قصة حب قديمة ولا تستني قصة حب جديدة هيكون ايه هو اختيارك وليه؟
مش هرضى >> لإن دي كانت اقدار من ربنا وليها اسبابها رغم ان انا مستعد اموت عشان ارجعها بس لازم نرضى بحكم ربنا ...7:
اكتر اكلة بتحب مامتك تتطبخهالك ؟
محشي كرومب ههههههه8:
لو مدخلتش اسنان كنت تتمني تدخل ايه؟
شرطة
9:امتي البنت ممكن تنزل من نظرك؟
لما تفقد ثقتها ف نفسها10:
انت داخل امتحان شفوي ودكتور قالك انت متسواش علشان موقف حصل ايه هيكون رد فعلك؟
هقوله دي وجهة نظر حضرتك بس بالنسبالي ده افتراض وانا عارف نفسي كويس اسوى ولا مسواش .. 11:
بتحس بايه وانت بتشرب السجاير ,, وليه مش بتبطلها هل لانك مش عايز ولا لانك مش قادر .. ؟؟
بحس ان انا بنسى اي حاجة وحشة بتحصلي .,,. ومبطلتهاش عشان انا مش قادر لإن السجاير بالنسبالي صديق وقف معايا ف وقت وحش اوي ممكن انتي متتخيليش حاجة زي دي بس بجد السجاير بتخلي الواحد ينسى حجات كتير رغم انها حاجة قذرة
12:-
انت غيور بنسبة كااام ....
غيور بنسبة 60% والباقي ثقة ف اللي انا بغير عليهم ..
13:-تحب .. تحب لمجرد انك تحب و تعيش اللحظه يعنى انت الولد اللى ميقدرش يقعد من غير بنت تقله ياعمرى وياحياتى
ولا يوم ماتحب وتقول انا بحب .. يكون حب بجد .. يعنى سايبها بظروفها .. مش خلاص انا اتخنقت ولازم احب ..
مالناس كلها بتحب .. والصيف جه وعايزين نقضيها بقه .. شكلك مش فاهم يانصه ..
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه لا ( حب ) مش الكلمة ولا الإحساس اللي هسخره عشان كلام اسمعه لما هحب >> يبقى انا فعلا بحب
14:بتؤمن بالصدفة ؟قول موقف ؟
طبعا انا مؤمن بيها زي ما حصل ف فلم serendipity >> وموقف .. واحدة عرفتها ف علوم كنت طالع من امتحان الكيمياء العملي مكانتش جايبة الأدوات بتاعتها فا خدت مني ادواتي وخدت مني رقمي عشان تبقى ترجعهم ورجعتهم وبعدها بكام شهر اتقابلنا ف سنتر سلمت عليها وكانت هيا بتصور ورق وبعدين لما مشيت لقيتها بتتصل بتقولي انها كانت نست ورق من اللي كانت بتصوره وان انا اخلي الورق ده معايا وهيا هتبقى تاخده مني >> بس دي من الصدف الملعونة عشان البنت دي مكنتش عايز اعرفها ..
15:لو يوم راجع البيت متنرفز قومت ضارب مراتك الم المهم انت غلطان بس كنت عصبي وهي طبعا اخدت شنطتها وراحت ع بيت الست الوالدة روحت تصالحها (معلومة صغنونة انت بتموت فيها)وشرطها الوحيد انها تديك نفس الالم الي ضربتهولها او تطلقها هتختار ايه يا باشا وليه ؟؟
اولا انا اليوم اللي هضرب فيه مراتي هيبقى اليوم اللي ممكن انتحر فيه انا عمري ما همد ايدي عليها مهما حصل دي واحدة رضيت ان حياتها وعمرها وقلبها اللي بينبض بين ضلوعها يبقى انا >> بأي وجه اجي انا وامد ايدي عليها ؟؟ بس ,, هجاري السؤال لو انا خلاص ضربتها ورحتلها وهيا اشترطت عليا الشرط المذكور اعلاه هخليها تردهولي ,, لا ومستعد اشتريلها سكينة واطلب منها تنهال فيا طعن لحد ما يقع حيلها بس بجد متحرمش عنيا من ( نعمة ) نظرها بإني اشوفها ف كل ساعة وكل ليلة وكل يوم وهيا مش زعلانة مني بس صدقيني مش مراتي اللي هتقدر تضربني ولما هتيجي تضربني ايديها هتقف ف السما وتبصلي وانا قافل عيني ومستني القلم هتقوم معيطة واحنا اللي اتنين هنقعد نعيط ,,
16:بص فوق لاجابتك تاني لو وافقت فرضا وجاي ومستني تضربك الالم وخلاص مستني ......وقالتلك متهونش عليا هتحس بايه ؟؟
هحس بالإحساس اللي انتي ادتهولي (( معلومة )) ان انا بمووووووووووت فيها ..
17:ايه الرد الي انا رديته ع اسئلتك وحسيت انك مش مقتنع بيه؟
لا مش حاجة معينة انا معرفش كتير عنك ولو حاولت اشك ف اجاباتك هبقى قليل الزوق
18:اجمد اتنين دخلو الكافيه لغاية دلوقتي ؟
والله هوا انا بقالي فترة طويلة مش بدخل المنتدى عشان النت ومش متابع بس عمرو بيقول ان ده اجمد جييم ولا انتي رأيك ايه ؟؟19:
ادامك فرصة تاخد خمسة من الدفعة او المنتدي لرحلة ف المملكة لمدة انت تحددها هتاخد مين وفين وهتعملو ايه ؟؟مفيش ف بالي خمسة معينين بس هاخد ناس بجد نفسها تروح الحرم المكي او المدني وهخليهم ياكلو من مطعم البيك ولو هما عايزين يشوفو حاجة تانية سمعو عنها هوديهم بس انا مش حاسس ان السعوديا تتزار سياحة او رحلة .. حلاوتها مكة و المدينة غير كده ..... متستاهلش20:اجمل اغنية سمعتها لعمرو دياب؟
قلت ايه ؟؟ ( قبل الوداع ) 21:
اكتر مرة حسيت فيها انك وحيد؟
لما دخلت مدرج اعدادي اسنان لدفعة 91 اول مرة وقعدت ف اخر المدرج وكنت ببصلكم وافتكر صحابي اللي بقو ف اولى
كفاية كده

Greesha
V.I.P
V.I.P

مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

مُساهمة من طرف Greesha في السبت يوليو 11, 2009 7:52 pm

منوسة لو الأكل معجبكش بدل ما تكلمي الجرسون كل اللي تعمليه تحطي السكينة ف الشوكة وتسيبيهم على الطبق وهيا كده هتتفهم .. :hat:
Greesha
V.I.P
V.I.P

مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

مُساهمة من طرف Greesha في السبت يوليو 11, 2009 8:23 pm

شو اخبارك منة .. ان شاء الله لا بأس ..
1- منة الإجتماعية بتفهميها ازاي ؟ ؟ ؟ وامتى تقولي على اللي قدامك شخصية اجتماعية ؟؟

2- انتي شايفة نفسك بتعرفي ازاي تتعاملي مع الناس ؟؟

3- منة بتعرفي تنقي الطماطم والخيار لما بتروحي السوق ؟؟

4-انتي لو جوزك كان رأيه متشتغليش هتوافقي ؟؟

5-منة تديلي كام % على اجاباتي ؟؟

6-منوسة لو بتلعبي الشايب واتحكم عليكي تجيبي وردة وتديها لواحد من صبيان الدفعة هتختاري مين ؟ولا هتعملي ايه ؟مع العلم ان رفضك للحكم غير واااااااااااااارد !!!!!!

7-منة ان شاء الله لما زفتك يا عروسة تخلص وتروحي انتي و عريسك تحبي لما تفتحي باب الشقة اغنية ايه اللي تشتغل ؟؟

8-زي سؤالك اللي سألتهولي >> لو حصل وجوزك مد ايده عليكي >> انتي ممكن تسيبيه ؟؟ ( مع العلم انك مشفتيش حاجة وحشة منه قبل كده بس هوا كان موقف واحد وهوا اتعامل معاه ب غباء ))

9- منة مين الأغلى الجموسة ولا البقرة ؟؟؟

10-ايه اكتر مطعم تحبي يكون اول مكان تكوني فيه انتي وخطيبك مثلا .. ولا عندك خطط تانية ؟

11-مانوس ........... اتقدملك عرسان قبل هيك ؟؟؟

12-لو كنت غالي عليك خد بالك من روحك بعدي ... انتي امتى هتفارقي انسان بجد حبتيه ؟

13-منة انتي لو حسيتي ان حد زعل منك بتعتذري ؟؟ طب لو مكنتيش حسة انك غلطتي ؟ هتسيبي الزمن هوا اللي يصالحكو ؟

14-ايه اكتر سؤال ضايقك ف اسإلتي ومتقولي كلهم عادي >> ف العادي دول .. ايه اكتر حاجة ضايقتك ؟

15- زي سؤالك .. ف سؤال انتي عايزاني اسألهولهولك وانا موفقتش ف اني اسأله لحد ناو ؟؟ بغض النظر عن هيك السؤال..

وسلامتك..
Greesha
V.I.P
V.I.P

مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

مُساهمة من طرف Den.emoOo في الأحد يوليو 12, 2009 2:42 am

بجد بجد جيم جامد جداااااااااااااا

متبعاكم من اول ما بداتم بجد اسئلتكم جميله جدا واجابتكم اجمد

والله رووووووووعه

استمروا على كده

وهشجعكم انتوا الاتنين

جوووووووووووووووووو منوسه
:move: :move: :move: :move:

جوووووووووووووووووو جريشه
:move: :move: :move:

منوسه<<<<اوعى تنسى اللى انا طلبته منك انا قولتلك اهو

lol lol lol
Den.emoOo
Master
Master

انثى عدد المساهمات : 7625
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

مُساهمة من طرف Belladonna في الأحد يوليو 12, 2009 2:45 am

go on ManoOosa bgd game gam3d aw333 :move: :move: :move: :move:
Belladonna
V.I.P
V.I.P

انثى عدد المساهمات : 1622
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

مُساهمة من طرف omayma في الأحد يوليو 12, 2009 4:18 pm

بجد بجد الاسئلة والاجابات حلوة اوى
استمروا منوسة وجريشة

:move: :move: :move: :move: :move:
بس يا منوسة هو مين اللى هيحكم فى الاخر
omayma
Master
Master

دعـــــــــــــــــاء :

مُساهمة من طرف جاسوس من تجارة في الأحد يوليو 12, 2009 4:27 pm

هو الي بيددخل اللعبه دي بيفضل قد ايه ومين الي بيدخله

ومين الي بيحكم اذا فاز او لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جاسوس من تجارة
V.I.P
V.I.P

ذكر عدد المساهمات : 1952
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.friends2gether.hooxs.com

مُساهمة من طرف manOoOsa في الإثنين يوليو 13, 2009 2:49 am

Greesha كتب:شو اخبارك منة .. ان شاء الله لا بأس ..
1- منة الإجتماعية بتفهميها ازاي ؟ ؟ ؟ وامتى تقولي على اللي قدامك شخصية اجتماعية ؟؟
الشخص الي بيقدر يكسب حب الناس واحترامهم بسرعة ويعمل شعبية بينهم
2- انتي شايفة نفسك بتعرفي ازاي تتعاملي مع الناس ؟؟
بتعامل معاهم بالطريقة الي احب انهم يعاملوني بيها
3- منة بتعرفي تنقي الطماطم والخيار لما بتروحي السوق ؟؟
هههههه اه ع ادي منزلتش من زمااااااااان
4-انتي لو جوزك كان رأيه متشتغليش هتوافقي ؟؟
لو علشان البيت محتجني اكيد هوافق غير كده هشتغل
5-منة تديلي كام % على اجاباتي ؟؟
85%
6-منوسة لو بتلعبي الشايب واتحكم عليكي تجيبي وردة وتديها لواحد من صبيان الدفعة هتختاري مين ؟ولا هتعملي ايه ؟مع العلم ان رفضك للحكم غير واااااااااااااارد !!!!!!
هروح لاول جروب من الدفعة والعبهم بئا كيلو بامية ملك وكتابة والي يكسب فيهم ياخد الوردة
7-منة ان شاء الله لما زفتك يا عروسة تخلص وتروحي انتي و عريسك تحبي لما تفتحي باب الشقة اغنية ايه اللي تشتغل ؟؟
انا لحبيبي فيروز
8-زي سؤالك اللي سألتهولي >> لو حصل وجوزك مد ايده عليكي >> انتي ممكن تسيبيه ؟؟ ( مع العلم انك مشفتيش حاجة وحشة منه قبل كده بس هوا كان موقف واحد وهوا اتعامل معاه ب غباء ))
هعمل نفس الموقف اي في سؤالي
9- منة مين الأغلى الجموسة ولا البقرة ؟؟؟
بعد المشاورات بين الاهل والاصدقاء الجاموسة ان شاء الله
10-ايه اكتر مطعم تحبي يكون اول مكان تكوني فيه انتي وخطيبك مثلا .. ولا عندك خطط تانية ؟
هعمله عشا ف البيت اوفر
11-مانوس ........... اتقدملك عرسان قبل هيك ؟؟؟
ايون
12-لو كنت غالي عليك خد بالك من روحك بعدي ... انتي امتى هتفارقي انسان بجد حبتيه ؟
لو كان وجودي ف حياته هيأذيه مش هيفيده
13-منة انتي لو حسيتي ان حد زعل منك بتعتذري ؟؟ طب لو مكنتيش حسة انك غلطتي ؟ هتسيبي الزمن هوا اللي يصالحكو ؟
بعتذر لو غلطانة اكيد لكن لو مش غلطانة والحد ده عزيز عليا بحاول اراضيه علشان ميفضلش زعلان
14-ايه اكتر سؤال ضايقك ف اسإلتي ومتقولي كلهم عادي >> ف العادي دول .. ايه اكتر حاجة ضايقتك ؟
بتاع البقرة والجاموسة ده
15- زي سؤالك .. ف سؤال انتي عايزاني اسألهولهولك وانا موفقتش ف اني اسأله لحد ناو ؟؟ بغض النظر عن هيك السؤال..
لا مفيش
وسلامتك..
الله يسلمك

السؤال الي اتأجل بئا
انا شايفة انك حد محترم وطيب وواثق من نفسك
وعيوبك بحس انك مش عارف انت عايز ايه بالظبط

وخلاويص كده

brush
manOoOsa
عضو ماسى
عضو  ماسى

مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

مُساهمة من طرف NONA في الإثنين يوليو 13, 2009 3:11 am

بجد الجيم كان جامد اوووى
اسمحولى انا اللى هحكم
بعد ما انتهينا منه الاتنين يستحقوا انهم يكسبوا طبعا بس لازم واحد يكسب
واللى كسب هى منووووسه :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
ودى هديتك ياجريشه :present:
NONA
عضو ذهبي
عضو ذهبي

انثى عدد المساهمات : 701
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

مُساهمة من طرف omayma في الإثنين يوليو 13, 2009 3:28 am

ايه ده هو الجيم كده خلص

طب عالعموم الف مبروك يا منوسة اصلا اجاباتك كانت جميلة
وادى هديةمن عندى كمان :present:
omayma
Master
Master

دعـــــــــــــــــاء :

مُساهمة من طرف جاسوس من تجارة في الإثنين يوليو 13, 2009 4:45 am

لالالالالالالالالالالالالالالالالالا

انتو شكلكوا بتكسبوا البنات بس

انا مش عايز ادخل بقي في اللعبة دي :nono:
جاسوس من تجارة
V.I.P
V.I.P

ذكر عدد المساهمات : 1952
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.friends2gether.hooxs.com

مُساهمة من طرف a7mad seif في الإثنين يوليو 13, 2009 3:58 pm

والله عندك حق يا هشام

بس يالله حكم القوى

بس يكفيك يا جريشة شرف المحاولة

ولما يلاضوا البنت هى الى هتخسر يقوموا قيلن انهم اتعدلوا brush brush brush

والله كان نفسى يا منة انا الى احكم بس نونا سبقت

بس بردة الهدية بتاعتها مش قد كدةبس يالله مفيش نصيب lol lol
a7mad seif
V.I.P
V.I.P

ذكر عدد المساهمات : 1949
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

مُساهمة من طرف NONA في الإثنين يوليو 13, 2009 5:19 pm

على فكرة منوسه هى اللى طلبت منى احكم
والنت كان بيفصل ماعرفتش انزل الهدايا
NONA
عضو ذهبي
عضو ذهبي

انثى عدد المساهمات : 701
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :

مُساهمة من طرف Greesha في الإثنين يوليو 13, 2009 6:45 pm

الف مبرووووووووووووك يا منوووو وووو ووو سة وكان جيم بارشا تحفونة ....

وادي هديتك اهي

عدل سابقا من قبل Greesha في الإثنين يوليو 13, 2009 6:48 pm عدل 1 مرات
Greesha
V.I.P
V.I.P

مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
دعـــــــــــــــــاء :