مُنتدى طلاب أسنان المنصورة
مرحبا بك فى منتدى طلاب اسنان المنصورة---senanko--- نتمنى ان تستمتع معنا بوقتك و تستفيد و تفيد و اهلا بك عضوا دائما بيننا

الحب من الالف الى الياء

صفحة 2 من اصل 3 الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف فتاة طموحة في الجمعة أبريل 03, 2009 2:40 am

ahmed elmansy كتب:موضوع جميل وعلى رأي المثل
الحب دنيا ان اعطيناها تعيطينا و ان اهملناها تهجرنا وترمينا
مش عارف اقولك ايه
قعلا معاك حق
بجد التوبيك نور بمرروركم
شكرا للمرور الرائع

فتاة طموحة
Professional

عدد المساهمات : 4932
تاريخ التسجيل : 24/11/2008

http://www.forsanasnan.tk/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف hero في الجمعة أبريل 03, 2009 11:52 pm

توبيك جميل جدا يا دوك رقية وارفعلك القبعة
:hat:

hero
Super Professional

عدد المساهمات : 6786
تاريخ التسجيل : 28/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.ahlyegypt.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف فتاة طموحة في السبت أبريل 04, 2009 2:34 am

the moon knight كتب:have a nice day
شكرا للمرور الرائع
التوبيك نور بوجودكم

فتاة طموحة
Professional

انثى عدد المساهمات : 4932
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.forsanasnan.tk/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف sosoo في السبت أبريل 04, 2009 10:00 pm

الله الله يا روكا
ايه الجمال والاحساس العالى ده
احساسك بالحب جااااامد جدا وكمان الموضوع هايل
معلش انا مش بدخل على المنتدى كتير علشان ارد عليكى على طول
بس انتى عارفى رايى دايما فى اى حاجه منك
مرسي يا روكا

sosoo
لسه في البدايه
لسه في البدايه

انثى عدد المساهمات : 23
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 03/03/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف فتاة طموحة في الأحد أبريل 05, 2009 12:25 am

Diaa كتب:موضوع جميل بس كان نقصه انك تقولي ان الحب انتصار للقلب وهزيمه للعقل
مرورك اجمل
التوبيك نور
بس مش في كل الاوقات انتصار للقلب وهزيمة للعقل
بنظري هو انتصار لكليهما سواء عقل اوقلب
وذلك ما يجعله اكثر بريقا
شكرا للمرور الجميل

فتاة طموحة
Professional

انثى عدد المساهمات : 4932
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.forsanasnan.tk/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف فتاة طموحة في الأربعاء أبريل 08, 2009 12:22 am

rana كتب:الحب بذرة : تحتاج للرعاية والإهتمام لتنمو

حلو اوي يا رقيه الموضوع ده بجد تحفه والجمله دي اكتر واحده شدتني وبجد يستحق افضل موضوع يا جميييييييييييييييييييييل

بس ليا تعليق ع الجمله دي
جميل ان تمنح المحيطين حبك
دون انتظار حبهم


لازم يبقى فيه رد فعل قدامك عشان حبك يزيد وع رايك الحب بذره بدون مقابل يدبل ويموووووووووووووووووووت
صحيح بتحبي من غير ماتبقى عايزه حاجه من اللي قدامك بس بتبقى محتاجه حبه اوي

ميرسي يا رورو تاني


بجد نورتي التوبيك يارنا
شكرا لمرورك الجميل دون
زاده بريقا
بس
انتي لما تحبي حد من اصحابك مثلا بتحاولي باي طريقة ترضيها
وبالتالي هي حتحس انك بتحبيها فعلطول حتحبك
دون معنى الجملة
وفعلا الواحد بيبقى محتاج حب اللي بيحبهم جداااااااااااااااااااااا
داهو دا اساسا من الاسباب الاساسية لحبنا للحياة
لو الانسان مكروه بيكره عيشته
لكن لو محبوب مش بيهمه حد
بجد بشكرك جدا على المرور

فتاة طموحة
Professional

انثى عدد المساهمات : 4932
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.forsanasnan.tk/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف Dr/Asmaa في الخميس أبريل 09, 2009 6:15 pm

موضوع اكتر من رائع يا روكة بجد حلو اوييييييييييييييييي
انا قرأته من اول ما كتبتيه بس ما عرفتش اعلق الا دلوقتي :present: :hat: :good:

Dr/Asmaa
V.I.P
V.I.P

انثى عدد المساهمات : 1911
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 30/12/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف فتاة طموحة في الثلاثاء أبريل 14, 2009 8:50 am

NONA كتب:الحب بذرة : تحتاج للرعاية والإهتمام لتنمو

الحب بسمة : تمحو تجاعيد الوحدة عن القلب


الحب بوصلة : موجودة في القلب ، تشير إلى اتجاه الحبيب



بجد تووبيك جااااامد جججججججججججججججججدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددااااااااااااااا
تتتتتتتتسسسسسلللللللللللمى :good:
بجد شكرا لمرروك الرائع نونا
بجد شكرا جدااااااااااااااااااا

فتاة طموحة
Professional

انثى عدد المساهمات : 4932
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.forsanasnan.tk/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف فتاة طموحة في الخميس أكتوبر 22, 2009 9:13 am

Alex كتب:Topic gamed awiii awii ya doc
w 3la r2y elly 2al :

LoVe is like a "war" ... Easy to start ... Hard to end ... Impossible to forget
فعلا الحب مثل الحرب
من االسهل يبدا ومن الصعب انهائه
مرور رائع واضافة جميلة مميزة
سعيدة بمرورك

شكرا للمرور الجميل

فتاة طموحة
Professional

انثى عدد المساهمات : 4932
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.forsanasnan.tk/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف sheref ashraf في الخميس أكتوبر 22, 2009 9:39 am

موضوع جامد والله وعجبني موت بس انا عندي اعتراض على جملة واحده و هل ان الحب غاية : تبرر فعل القلب لأي شيء من أجل الفوز به
بس ده اللي مختلف فيه بس الباقي كلو معانيه جميلة شكرا يا دوك رقية :)

sheref ashraf
Super V.I.P
Super V.I.P

ذكر عدد المساهمات : 2733
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 07/12/2008
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف فتاة طموحة في الجمعة أكتوبر 23, 2009 1:11 am

Dr .M كتب:الله يارقية على الموضوع الجامدددددددددددددددددددددددددددددد ده
مش عارفة اقوللك ايه
تسلم ايديك يا عثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثثل
منورة ياام
هههههه
بج مرورك عسل زيك
ربنا يخليكي ويكرمك
شكرا للمرور الجميل

فتاة طموحة
Professional

انثى عدد المساهمات : 4932
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.forsanasnan.tk/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف فتاة طموحة في الأحد أكتوبر 25, 2009 11:22 pm

B a db o Y كتب:موضوع جميل جداااااااا يا د.طموحه واحساس عالى وراقى جدا جدا
سلمت يداك
سلمت من كل سوء
شكرا للمرور الجميل

فتاة طموحة
Professional

انثى عدد المساهمات : 4932
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.forsanasnan.tk/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف Active man في الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 7:48 pm

thamxXxXxXxxxxxx ro2ia 3al klam elgamed dh
webgd el7ob a7la 7aga feldonia
bs ama ttgr7 awy men 3lakt 7ob 2bl keda btkrh el7ob awy

Active man
من اهم اعضاء المنتدى
من اهم اعضاء المنتدى

ذكر عدد المساهمات : 1084
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 17/06/2009
دعـــــــــــــــــاء : http://i41.servimg.com/u/f41/11/81/60/19/c13e6510

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف فتاة طموحة في الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 7:49 pm

على فكرة يا دكتور انا اسمي فتاة طموحة
لو حضرتك مش عايز تقول دكتورة
بس لو سمحت يعني
متقولش رقية
اوك؟؟

فتاة طموحة
Professional

انثى عدد المساهمات : 4932
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.forsanasnan.tk/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف فتاة طموحة في الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 7:53 pm

KiKo كتب:توبيك رووووووووووووعة
شكرا يا د.طموحة
شكرا لمرورك يا دكتور محمود
سعدت بمرورك كثيرا

فتاة طموحة
Professional

انثى عدد المساهمات : 4932
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.forsanasnan.tk/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف فتاة طموحة في الثلاثاء أكتوبر 27, 2009 7:55 pm

Den.Esraa كتب:الحب جبل : لا تستطيع زلازل الفرقةتدميره إذا كان حقيقيا صادقا
الحب خنجر : يطعن القلب فيحييه
الحب لؤلؤة : يبدأ كذرة في أصداف القلوب ، ليتحول بمرور الوقت إلى لؤلؤة
غالية



ايه يا بنتي الكلام ده جبتيه منيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااائع فظيييييييييييييييييييع جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااامد
مش عارفة اقولك ايه بصراحة؟

وانا مش عارفة بجد اقولك ايه على المرور الجميل يااسراء
والكلمات الصادقة
مرور مميزربنا يكرمك
ويخليكي ليا

سعدت بمرورك ياحبيبة قلبي

فتاة طموحة
Professional

انثى عدد المساهمات : 4932
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.forsanasnan.tk/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف فتاة طموحة في الخميس أكتوبر 29, 2009 12:50 am

ms كتب:توبيك هايل ويستحق احسن توبيك
الله يخليك يا دكتور
شكرا للمرور الجميل

فتاة طموحة
Professional

انثى عدد المساهمات : 4932
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.forsanasnan.tk/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف فتاة طموحة في الخميس أكتوبر 29, 2009 8:15 am

Ayman كتب:
فعـلآ تنـآثـرت ابداعاتك لتظهر لنا اجل ما قرانا ..

اظهـرت علينا شمسا جديده تظهر لنا في صباح مظلم

لتنير لنا الدروب بكلماتك الرقيقه والرائعه ..

ارجوا ان تسمحي لي ان اقدم لك شكري وتقديري

على ماقلته من فن وابداع

لاتحـرمينـآ جـديدك

مرورمميز كما عهدناه دائما وابدا من عضو مميز
طالما كتب كلمات رائعة في صفحاتنا

ومنحنا بكلماته البسيطة الجميلة السعادة والسرور
مرور رائع لابعد الحدود وكلمات مميزة طالما احببتها

شكرا للمرور المميز دكتور ايمن
وشكرا للاحساس العالي
تشرفت بمرورك كثيييييييييييييييييييييييييييييييرا
وسعدت به اشد السعادة
دمت بخير

فتاة طموحة
Professional

انثى عدد المساهمات : 4932
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.forsanasnan.tk/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف Active man في الخميس أكتوبر 29, 2009 9:03 pm

فتاة طموحة كتب:على فكرة يا دكتور انا اسمي فتاة طموحة
لو حضرتك مش عايز تقول دكتورة
بس لو سمحت يعني
متقولش رقية
اوك؟؟

على فكرة ده حقك انك تطلبى كده
وكمان انا اسف يا د/طموحة

Active man
من اهم اعضاء المنتدى
من اهم اعضاء المنتدى

ذكر عدد المساهمات : 1084
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 17/06/2009
دعـــــــــــــــــاء : http://i41.servimg.com/u/f41/11/81/60/19/c13e6510

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف Mohammed El Basuony في الخميس أكتوبر 29, 2009 9:39 pm

موضوع روعة.......... بجد تحفة ......... وفكرتة هايلة ........ بجد تسلم ايدك يا دكتورة

Mohammed El Basuony
شغااااال
شغااااال

ذكر عدد المساهمات : 63
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 29/03/2009
دعـــــــــــــــــاء :

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف فتاة طموحة في الخميس أكتوبر 29, 2009 10:04 pm

hero كتب:توبيك جميل جدا يا دوك رقية وارفعلك القبعة
:hat:
مرور جميل جدا يا دكتور محمد
تشرفت بمرورك الجميل وسعدت به

فتاة طموحة
Professional

انثى عدد المساهمات : 4932
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.forsanasnan.tk/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف فتاة طموحة في الخميس أكتوبر 29, 2009 10:06 pm

sosoo كتب:الله الله يا روكا
ايه الجمال والاحساس العالى ده
احساسك بالحب جااااامد جدا وكمان الموضوع هايل
معلش انا مش بدخل على المنتدى كتير علشان ارد عليكى على طول
بس انتى عارفى رايى دايما فى اى حاجه منك
مرسي يا روكا
ياااااااااه
سوسو
منورة والله
وحشتينا يا بنتي
ووحشنا وجودك
مرور مميز
ربنا ما يحرمني منك
وربنا معاكي دائما يارب
يارب دائما سعيدة
احبك في الله

فتاة طموحة
Professional

انثى عدد المساهمات : 4932
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.forsanasnan.tk/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف فتاة طموحة في الخميس أكتوبر 29, 2009 10:07 pm

Dr/Asmaa كتب:موضوع اكتر من رائع يا روكة بجد حلو اوييييييييييييييييي
انا قرأته من اول ما كتبتيه بس ما عرفتش اعلق الا دلوقتي :present: :hat: :good:
اسماء
الموضوع نور
يادي النور يادي النور
مرور رائع ومميز
لا حرمني الله من مرورك الجميل
سعدت به كثييييييرااااا

فتاة طموحة
Professional

انثى عدد المساهمات : 4932
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.forsanasnan.tk/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف فتاة طموحة في الخميس أكتوبر 29, 2009 10:09 pm

sheref ashraf كتب:موضوع جامد والله وعجبني موت بس انا عندي اعتراض على جملة واحده و هل ان الحب غاية : تبرر فعل القلب لأي شيء من أجل الفوز به
بس ده اللي مختلف فيه بس الباقي كلو معانيه جميلة شكرا يا دوك رقية :)
مممممممممم
اعتراض مقبول
هههههه
لكن ليه بقى حضرتك بتعترض انا شاييفه انه عادي جدا
ممممم
اننا نعمل اي حاجة عشان اللي حوالينا يحبونامرور مميز دائما
تشرفت به
وسعدت بمرورك الجميل

فتاة طموحة
Professional

انثى عدد المساهمات : 4932
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.forsanasnan.tk/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف فتاة طموحة في الخميس أكتوبر 29, 2009 10:13 pm

Active man كتب:thamxXxXxXxxxxxx ro2ia 3al klam elgamed dh
webgd el7ob a7la 7aga feldonia
bs ama ttgr7 awy men 3lakt 7ob 2bl keda btkrh el7ob awy

مرور جميل جدا جدا
تشرفت وسعدت به
ولكن

لا ندع شخص غير مبالي بنا او باحاسيسنا ان يجعلنا نكره من حولنا لانه غدر بنا او بصدقنا في احاسيسنا
ليس الحب حب الجنس الاخر
انما الحب حب الجميع حب الحياة
حب العائلة
الام والاب والاخ والاخت والخال والخالة والجد والجدة والعم والعمة
حب الجميع
فلنمنح من حولنا حبنا حتى ولو كنا محطمين القلب

شكرا للمرور الجميل يا دكتور محمد
سعدت بمرورك كثيرا

فتاة طموحة
Professional

انثى عدد المساهمات : 4932
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.forsanasnan.tk/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: الحب من الالف الى الياء

مُساهمة من طرف فتاة طموحة في الخميس أكتوبر 29, 2009 10:20 pm

Active man كتب:
فتاة طموحة كتب:على فكرة يا دكتور انا اسمي فتاة طموحة
لو حضرتك مش عايز تقول دكتورة
بس لو سمحت يعني
متقولش رقية
اوك؟؟

على فكرة ده حقك انك تطلبى كده
وكمان انا اسف يا د/طموحة
دكتور محمد
انا مقصدتش والله احرجك خالص
لكن انا مش بحب رفع الالقاب
يعني لو حضرتك عايز ترفعها ممكن تقولي طموحة
متزعلش بجد
اناااللي اسفة

فتاة طموحة
Professional

انثى عدد المساهمات : 4932
العمر : 25
مـــــــــــــزاجـى :
النـادى المفضـل :
هـــــــــوايتــــى :
تاريخ التسجيل : 24/11/2008
دعـــــــــــــــــاء :

http://www.forsanasnan.tk/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 2 من اصل 3 الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى